Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

[MAG DAT?] Roest en omkrullen ijzer in trommel wasmachine Ecobubble

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2021 03:07 PM)
774 Weergaven
Mr Sam Sung
Apprentice
Opties

Hi all,

Onze trouwe  wasmachine (WW10H9600EW) 5 jaar oud heeft iets heel raars. Een binnentrommel waar het ijzer los begint te laten en te roesten. We zien het geperste ijzer of aluminium loskrullen en loslaten in de trommel. Iets wat onmogelijk door normaal gebruik kan gebeuren. Waardoor de rand zwart wordt en kleding vlekt. Rest van trommel is pico bell

Een belletje met de helpdesk werd snel afgesloten, geen garantie, monteur minimaal 160 euro los van alle onderdelen. Even overleg met de technisch manager was het antwoord, "nooit van gehoord roest in een wasmachine". 🤔

Wij ook niet dat klopt... 🤣
Anyhow we worden naar de Samsung webshop aanbevolen om met "korting" iets nieuws te kopen. 😒

Toch bekruipt ons het gevoel dat dit niet klopt. Een dergelijk product moet toch gewoon meegaan met de tijd en nooit gaan roesten, loslaten etc? Iemand tips of ervaringen? Alles is welkom :smiling-face:

20211021_132622.jpg20211021_132501.jpg20211021_132455.jpg

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Na 5 jaar vollop draaien kan er wel eens wat loslaten, is volkomen normaal.

Ik zou het gewoon laten repareren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mr Sam Sung
Apprentice
Opties

Zeker repareren sta ik ook helemaal achter echter dit is letterlijk het metaal van trommel zelf die loslaat. Dus je bedoeld de hele trommel vervangen?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja, 5 jaar is een behoorlijk lange periode. Waarschijnlijk door het vele gebruik is er wat gaan loslaten. Kan gebeuren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mr Sam Sung
Apprentice
Opties

Heb ik dan zo'n romantisch beeld van wasmachines? Met een soort 10 jaar levenstijd en een trommel die niet mag gaan afpellen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mr Sam Sung, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! En bedankt voor je bericht met de foto's 👍

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op de wasmachine en dus ook op de trommel. En binnen deze periode worden technische defecten ook kosteloos hersteld, ook na deze periode kunnen we je wasmachine repareren. Echter zullen hier wel kosten voor worden berekend, we houden hierbij uiteraard wel rekening met de leeftijd van jouw wasmachine. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie. Om hier aanspraak op te maken kun je in gesprek gaan met je verkoper, je hebt immers met hen een koopovereenkomst afgesloten.

Wil je meer weten over de wettelijke garantie, kijk dan hier.

Als ik de foto's zo bekijk lijkt het alsof deze ergens tegen aan heeft geschuurd en daardoor is beschadigd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes