Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ijsmaker maakt geen ijsblokjes meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 09:17 AM)
283 Weergaven
Pieter Beuger
First Poster
Opties

Goedemorgen,

ik heb een Samsung Amerikaanse koelkast type RH57H90707F en sinds kort maakt deze geen ijsblokjes meer aan 

heb op de reset knop gedrukt en hoor een bevestiging toon en dan het schuifje voorin 2x op en neer gaan en daarna en draad het mechaniek erboven een paar keer 

gr Pieter 

0 Likes
7 Antwoorden
Nxke
Explorer
Opties
Haal de ijsmaker er eens uit,zou eruit moeten schuiven en kijk de klep eens na waar u blokjes uitkomen,die zit waarschijnlijk vast gevroren,en leeg de ijsmaker eens misschien dat het helpt
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pieter Beuger, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is de dispenser een tijdje niet gebruikt? Krijg je nog wel gekoeld water uit de dispenser? Heeft de tip van @Nxke je hierbij geholpen? Heb je de koelkast ook al eens  goed ontdooid? Soms kan er ijsvorming ontstaan welke niet(goed) zichtbaar is, door de koelkast een aantal dagen te laten ontdooien zal dit ook smelten.

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de koelkast aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ludo Hoeven
Student
Opties

beste, ik heb nu hetzelfde probleem voor als u.  Waar bevindt zich die reset knop?  mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ludo Hoeven,

Bedankt voor jouw bericht. Zie onderstaande link voor instructies en tips. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3EUPk0U

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ludo Hoeven,

Hebben de instructies geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Ludo Hoeven
Student
Opties

beste, ik heb de ijsmaker zelf ontdooit en nu werkt alles terug normaal.  bedankt

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Ludo Hoeven,

Ik wens je nog veel plezier met jouw koelkast!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes