Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kom ik aan de RS6GN8321B1 koelkast?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2018 11:40 AM)
384 Weergaven
Martijn013
First Poster
Opties

Wij willen graag een side-by-side koelkast met waterreservoir. Samsung levert in NL maar één model in de kleur grijs. Omdat wij graag een zwarte willen, ben ik verder gaan kijken en heb ontdekt dat in Duitsland een zwarte geleverd wordt, model RS6GN8321B1. 

Alleen kan ik geen bedrijf vinden dat levert aan Nederland. Ophalen is gezien de grootte en gewicht helaas geen optie. Wie heeft er een idee of weet hoe ik aan deze koelkast kan komen?

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat is er gebeurd dan? Heb je voor mij wat gegevens? Misschien even via een privebericht? Ik ga het dan meteen doorgeven! Want dit is niet de bedoeling!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Een service zoeken die dat doet voor je: http://www.huifkarverzendservice.nl/ ofzo iets..(weet niet of ze zulke grote dingen ook doen) Of gewoon een busje ***** en er naar toe rijden..
0 Likes
Martijn013
First Poster
Opties

Dankjewel voor je antwoord. 

Ik ben gisteren echter zo respectloos behandeld door de klantenservice van Samsung dat het zeker geen Samsung meer gaat worden.

Hier mag dus een slotje op.

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat is er gebeurd dan? Heb je voor mij wat gegevens? Misschien even via een privebericht? Ik ga het dan meteen doorgeven! Want dit is niet de bedoeling!
0 Likes