Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

na aanzetten valt de koelvries na 10 seconden weer uit

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2018 02:24 PM)
295 Weergaven
marcelhorjus
First Poster
Opties

hallo, ik heb een redelijk oude koelvroes combi. de RL36SBSM1/XEN

het is een no frost

heb de koelkast verplaats, 24 uur laten rusten en toen aangezet. wat gebeurt er nu, hij start op en slaat na 10 seconden uit waarna het ledje van high gaat knipperen. ook gaat dan de binnenverlichting uit. iemand een idee????

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Marcel! Da's inderdaad een klassieker inmiddels :smiling-face: maar als hij onlangs de 24 uur van het stroom alsnog vrijwel direct weer uitvalt ben ik bang dat er qua electra iets niet goed meer zit. En ik kan je helaas niet ondersteunen in het zelf repareren van een koelkast.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
marcelhorjus
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem afgelopen jaar ook gehad, had hem toen net opgehaald en toen werkt het ook niet, wel plat vervoerd in de auto, 24 uur laten staan maar werkte ook niet......was toen bloedheet, stond in de garage, heb hem na veel proberen verplaatst naar de bijkeuken en werkte toen wel. weet niet hoelang ik hem toen met rust gelaten heb.

probeer nu dus maar 48 uur laten rusten zonder stroom op advies van samsung, is een soort reset ofzo....

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Klopt, doorgaans raad ik hier zelfs 4-5 dagen rust voor aan, maar da's over het algemeen nadat de koelkast gestopt is met werken door interne ijsvorming. Dan heeft hij voldoende tijd om te ontdooien/op omgevingstemperatuur te komen. Maar als de koelkast het al een tijdje niet doet zal dat hoogstwaarschijnlijk niet het euvel zijn. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes