Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help, hoe krijg ik contact met Samsung zelf?

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2024 10:00 PM)
453 Weergaven
Member 2500187633
Journeyman
Opties

Dag allemaal,

Ik zit met het volgende probleem.

Onlangs heb ik een koelkast bij Samsung gekocht (in de eigen webshop). Deze is door de bezorger met schade afgeleverd. Hiervan heb ik gelijk melding gemaakt. Vervolgens heb ik (daartoe verwezen door het contactcenter van Samsung) een online 'reparatieverzoek' ingediend, waarna een onderhoudsmonteur van Samsung langs is geweest die de schade vervolgens ook heeft vastgesteld.

Inmiddels ben ik een maand verder en word ik door contactcentermedewerkers van het kastje naar de muur gestuurd. Ik word de ene keer doorverwezen naar de bezorgpartner, de andere keer naar de onderhoudspartner en dan weer naar de website om een nieuw 'reparatieverzoek' te maken. Ik krijg inhoudelijk geen reactie meer.

Misschien niet verwonderlijk, maar ik ben hier niet zo blij mee. Ik begrijp niet hoe zoiets simpels zo verkeerd kan gaan in een organisatie als deze, maar ik kom hier in ieder geval niet verder mee. Ik wil gewoon een koelkast zonder schade, waarvoor ik betaald heb.

Heeft iemand ideeën hoe ik Samsung zelf hierover te spreken kan krijgen? Niet een onderhoudspartner, niet een bezorgpartner en niet een externe contactcenter die geen toezeggingen kan doen maar alleen kan 'doorzetten intern', maar gewoon Samsung zelf. Ik heb zelf al geprobeerd: Samsung telefonische contactcenter, Samsung Whatsapp-kanaal, Samsung Service Center (hun fysieke winkel), via de onderhoudspartner telefonisch en per e-mail, en nu ook 'E-mail de CEO'.

Dank jullie wel voor het meedenken,

Met vriendelijke groet,

Michael

0 Likes
33 Antwoorden
Opties

Ben al 3 maanden bezig met ze. Een wasmachine die kapot ging in de garantieperiode.

Bel iedere maandag met 088-9090100.

Kans dat ze ooit helpen is volgens mij nihil.

Uithuilen en een nieuwe kopen van uiteraard een ander merk.

0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo, Misschien heb je iets aan de volgende informatie m.b.t. je rechten.
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Member 2500187633,

Bedankt voor jouw bericht? Zoals ik het goed begrijpt  wil je gewoon een nieuw koelkast wilt hebben? Zo ja, dan geef ik dit intern door aan onze escalatieafdeling. Ze gaan jouw dan bellen en mailen voor de afhandeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Member 2500187633
Journeyman
Opties

Ai, wat vervelend. Ik herken de frustratie. Hopelijk komt het bij jou goed. Succes en houd vol!

Member 2500187633
Journeyman
Opties

Dank je wel, erg nuttig.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Member 2500187633,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb dit intern doorgegeven aan de betreffende afdeling. Stuur mij een bericht wanneer je na een tijd niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Opties

Vandaag maar eens een keer op vrijdag gebeld. De afgelopen weken deed ik dit altijd op maandag.

Uiteraard weer met kluitje het riet ingestuurd. Ze zijn er mee bezig. 

Denk niet dat Samsung ooit iets van zich gaat laten horen. 

0 Likes
Opties

Nog steeds niks Ajay-A:

Kan wel huilen wat een elende .

Begin november 2023 ging onze Samsung wasmachine kapot binnen de garantieperiode. Eerst lang wachten op reparatiebedrijf uit België en na dat hij afgekeurd was weer lang wachten dat Samsung de niet te repareren kwam ophalen. Heb sindsdien iedere week gebeld met Samsung en ná 2 maanden bellen gebeurd er nog steeds niks. Maandags bel ik altijd en wordt er gezegd dat het waarschijnlijk deze week opgelost gaat worden. Ik geloof er na 3 maanden niet meer in.

Nog nooit zo'n slechte service van een bedrijf meegemaakt. 3 maanden ná de in behandeling genomen melding nog word ik nog steeds afgescheept met standaard loze beloftes. Wat een prutsbedrijf. Mijn advies koop nooit een Samsung wasmachine want je bent de sjaak als er wat mee is.

0 Likes
Member 2500187633
Journeyman
Opties

Wat rot om te horen, maar wat goed dat je blijft doorzetten. Ik ben het zelf eerlijk gezegd ook goed beu.

Ik heb er ook nog niets op terug gehoord, maar ik weet zeker dat het gewoon opgelost gaat worden, zowel voor jou als voor mij. We nemen geen genoegen met minder, toch? Hopelijk lees ik gauw dat jij je nieuwe wasmachine hebt gekregen (van Samsung hopelijk nog 😉).

0 Likes