Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Grillrek combi-oven

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2023 08:50 PM)
863 Weergaven
MartijnV1
First Poster
Opties

Dag allen,

Ik heb onlangs een combi-oven (NQ5B4553FBS) aangeschaft. Prima apparaat, maar ik loop tegen het probleem aan dat het meegeleverde grillrek niet in de sleuven aan de zijkant past. De bakplaat die er bij zat past prima. Er is ook een duidelijk verschil tussen de breedte van beide accessoires te zien. En een grillplaat op de bodem leggen heeft ook weinig nut...

Ik ben inmiddels al 2 maanden met de Mediamarkt in contact, die geven aan dit rek het enige is dat er voor dit type is. Wellicht mis ik iets: kan ik op de een of andere manier de breedte aanpassen of heb ik gewoon een onbruikbaar grillrek gekregen?

Groet,
Martijn

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @MartijnV1 ,

Je zult ook geen andere vinden, want dit is een roosterinzetstuk.
Niet bedoeld om in de sleuven te passen. De keramische plaat moet je zien als opvangbak voor vet.
Dat zou anders op de bodem van de magnetron terechtkomen.
Het rooster past ook precies in de keramische plaat. Zie pagina 56, 68 ,69 en 81-83 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202212/20221201162115137/FULL_NQ5B4553F_U1_DG68-01421A...

rooster.jpg

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @MartijnV1 , Martijn,

In principe moet MediaMarkt voor een oplossing zorgen.
Je hebt daar een koopovereenkomst mee.
Je kunt ook de koopovereenkomst laten ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/opzeggen-stoppen-annuleren/koopovereenkomst...

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MartijnV1, goedemiddag.

Kan je anders eens wat foto's maken van het rek en deze met ons delen? Dan kijken we met je mee. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnV1
First Poster
Opties

Zeker. Het grijze rek zat ook in de doos. Die past prima. Maar zoals je ziet is het grillrek een slag kleiner en gaat never nooit niet passen.

Ik heb via de Mediamarkt een nieuw rek thuisgestuurd gekregen van Samsung, maar dat is exact hetzelfde type en formaat. Mediamarkt geeft aan dat ze verder niks kunnen doen hierin. Maar wat heb ik nou aan een grillrek dat niet past en een oven/magnetron zonder zo'n rek?

IMG_1799.JPGIMG_1798.JPGIMG_1800.JPG

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @MartijnV1 ,

Je zult ook geen andere vinden, want dit is een roosterinzetstuk.
Niet bedoeld om in de sleuven te passen. De keramische plaat moet je zien als opvangbak voor vet.
Dat zou anders op de bodem van de magnetron terechtkomen.
Het rooster past ook precies in de keramische plaat. Zie pagina 56, 68 ,69 en 81-83 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202212/20221201162115137/FULL_NQ5B4553F_U1_DG68-01421A...

rooster.jpg

signatureee
Groet, Dick

Anoniem0808
First Poster
Opties

Beste Martijn, heb jij hier misschien nog een oplossing voor gevonden? Ik vind het heel onhandig, de bodem van bijvoorbeeld pizza wordt nooit gaar zo. Ik snap niet goed waarom je geen normaal grill rek krijgt. Ik ben benieuwd! 

0 Likes