Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Filter controleren

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2020 02:55 PM)
415 Weergaven
NikitaC
First Poster
Opties

Wanneer mijn wasdroger, dv9, aan gaat dan knippert het symbool voor filter controleren 3x en gaat daarna uit, klopt dit? Of moet ik dan iets ondernemen?hoor het graag van u, Vriendelijke groet, Nikita 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Dan is dit geen probleem. Het knipperende lampje schijnt standaard te zijn bij aanzetten en is enkel een herinnering voor het afnemen/schoonmaken van het pluizenfilter 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NikictaC,

Welkom op de Community.

Heb je voor mij de volledige modelcode van de wasdroger? En maak je de filters wel eens schoon? Dit is bij een droger wel van belang namelijk. Als hey symbool voor het filter aangaat, dan dien je de filters van de droger goed schoon te maken. Hoe je dit doet, staat in de handleiding van jouw droger.

rsz-846676
0 Likes
NikitaC
First Poster
Opties

Mijn modelcode is DV90M6200CW/EN.filters zijn schoon.

als ik de droger aan zet knippert het lampje 5 keer daarna gaat het lampje uit, hij blijft dus niet branden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je ook de warmtewisselaar schoongemaakt zoals in de handleiding wordt vermeld? Dit wordt op pagina 35 en pagina 36 uitgelegd.

rsz-846676
0 Likes
NikitaC
First Poster
Opties

Ja die heb ik ook schoon gemaakt.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Dan is dit geen probleem. Het knipperende lampje schijnt standaard te zijn bij aanzetten en is enkel een herinnering voor het afnemen/schoonmaken van het pluizenfilter 👍

rsz-846676
0 Likes
NikitaC
First Poster
Opties

Top bedankt voor je berichten.en een fijne avond nog.vriendelijke groet.Nikita

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! 😉

rsz-846676