19-10-2021 11:50 AM - bewerkt 19-10-2021 11:52 AM
Goedemorgen,
Gisteren, bij het dichtmaken van de droger deur hoorde ik een knak en hierna gaf de droger de foutmelding DC. Na wat onderzoek zag ik dat de pen, waarmee het deurcontact ingedrukt wordt, is afgebroken. Zie foto. Dat dit zo makkelijk kan gebeuren lijkt mij voor deze dure droger niet echt normaal.
Ik heb de verkoper aangeschreven hiervoor. Droger is 2 mnd oud. Graag zou ik advies willen wat veder te doen.
Mvg,
Jory Heijnen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-10-2021 12:26 PM
Je kunt een monteur laten komen hiervoor, die bepaald dan of het gebruikersschade is of een defect. Afhankelijk daarvan te bepalen of het geld gaat kosten of niet.
op 19-10-2021 01:34 PM
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga er vanuit dat de verkoper dit ook gaat zeggen.
op 31-01-2022 08:41 PM
Hallo Pammy,
Ik heb het gemeld bij de verkoper, deze heeft het onder garantie vervangen. Volgens hem bestond het pennetje alleen niet. Dus is de hele binnendeur vervangen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes,
Jory
op 19-10-2021 12:26 PM
op 19-10-2021 01:34 PM
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga er vanuit dat de verkoper dit ook gaat zeggen.
op 31-01-2022 08:05 PM
Hii Jordy,
Bij mijn droger is precies hetzelfde gebeurt. Mag ik aan jou vragen hoe je dit hebt opgelost?
Ik hoor graag van je!
op 31-01-2022 08:41 PM
Hallo Pammy,
Ik heb het gemeld bij de verkoper, deze heeft het onder garantie vervangen. Volgens hem bestond het pennetje alleen niet. Dus is de hele binnendeur vervangen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes,
Jory
op 20-04-2022 12:35 PM
Ik heb het probleem nu voor de 2e keer.
eerste keer netjes binnen de 2 jaar garantie de deur kostenloos vervangen.
nu na 1,5 jaar exact hetzelfde probleem.. Nu is de reactie van Samsung helaas er is slechts 3 maanden garantie op de reparatie dus u mag zelf gaan betalen. Ondanks dat het vervangen onderdeel nog geen 2 jaar oud is en het probleem exact hetzelfde krijg ik enkel te horen “ 3 maanden garantie op reparatie” als ik iemand stuur moet u betalen..
nooit meer een Samsung drOger voor mij!
op 21-04-2022 02:54 PM
Hi @Eelco van deelen, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer de droger het niet helemaal goed meer doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie vanaf het moment van aankoop en op elke herstelling die wordt uitgevoerd krijg je 3 maanden garantie.
Omdat de fabrieksgarantie en de termijn van 3 maanden voorbij is worden er voor een reparatie wel kosten berekend. Het service centrum houdt hierbij ook rekening met de leeftijd van je droger.
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Groeten,
Martijn