Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cleaning station past niet op Turbo jet 70

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2023 08:24 PM)
780 Weergaven
Lyd253
Journeyman
Opties

Op 21 juni hebben we de Turbo jet 70 steelstofzuiger VCA SBT90E gekocht met daarbij in de promotie de cleaning station VCA-SAE90. 
Helaas past deze cleaning station niet bij dit model hoewel dat wel vermeld wordt. 
De stofopvangbak past vanaf de onder kant niet op het filter van de stofzuiger.

Aangezien ik een stofallergie heb leek dit voor mij de perfecte oplossing. Helaas kan ik de cleaning station nu niet gebruiken.

Via jullie whatsapp klantenservice krijg ik inmiddels geen feedback meer. Ook telefonisch wordt ik afgewimpeld.

Kunnen jullie mij via deze weg aan een antwoord helpen en oplossing?

Groet Lydia

IMG_3975.jpeg

0 Likes
47 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe kan het dat het filter en de container wel gebruikt is? De foto's tonen een vervuiling en stofresten aan. ^Mart

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Lyd253
Journeyman
Opties

We hebben de filter van de stofzuiger, die al gebruikt was, geprobeerd op de container te draaien van het de cleaning station. ( de cleaning station kregen we een aantal weken later dan de stofzuiger vandaar dat het filter al stoffig was) Daarbij komt dan stof vrij wat dan in de betreffende container terecht komt. Maar toen bleek al snel dat de filter van de stofzuiger niet op de container past van de cleaning station. 

Had er dan nog een 2e filter bij geleverd moeten worden bij de cleaning station, aangezien je het over verwisselen van filters hebt? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb de mailing van mijn collega zojuist gehad en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Wat ik begrepen heb is dat er een nieuw filter aangevraagd wordt of is. 

Ik hoop je hier zo snel mogelijk uitsluitsel in te kunnen geven.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Lyd253
Journeyman
Opties

Heel fijn te horen. Ik zie het bericht tegemoet. Heb je een indicatie wanneer ik het uitsluitsel kan verwachten?
Bedankt voor het uitzoeken!

Mvg,

Lydia

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zojuist direct een bevestiging gehad dat het onderdeel is besteld en naar je adres wordt verzonden. Over het algemeen duurt dit 10-15 werkdagen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Lyd253
Journeyman
Opties

Top, nogmaals bedankt! 

Lyd253
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

Het filter heb ik nog niet ontvangen. Nu zitten we ook net op die 15 dagen. Krijg ik daar bericht van wanneer deze verstuurd wordt, met een track and trace?

Met vriendelijke groet,

Lydia

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Lyd253 

Hoi Lydia, goedemiddag.

Ik had eigenlijk al verwacht dat je het onderdeel zou hebben ontvangen. Op 18/9 heb ik je gegevens compleet doorgezet naar mijn collega's om het betreffende onderdeel te laten bestellen en te versturen.

Ik heb hier zojuist ook een reminder op gestuurd om hier navraag over te doen, zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes