op 30-09-2022 12:20 PM
30-09-2022 12:57 PM - bewerkt 30-09-2022 12:58 PM
Goedemiddag @Mona-Lisa3 ,
Staat de koelkast nog wel waterpas? Het kan ook zijn dat er iets iets fout is gegaan bij het veranderen van de draairichting.
Zeker omdat het zo'n moeilijk klus was. Lastig om hier een advies in te geven.
Zou je wat foto's kunnen posten van hoe de deur er nu inzit?
op 30-09-2022 04:07 PM
Goedemiddag @Dick
Ja hij staat nog waterpas! Begrijp ik helemaal dat het lastig is om hier advies te geven. Ik werd door de Samsung support desk hiernaar toe verwezen ... Zelf hebben ze geen technische afdeling wat ik eerlijk gezegd niet zo heel goed begrijp, dit is nieuw voor mij, zo via een community!
Ik zal dit weekend proberen goede foto's te maken.
Groetjes,
Mona
op 30-09-2022 04:12 PM
Goedemiddag @OnoJ
Het zijn heel veel stappen die je moet volgen (we hebben het boekje erbij gehouden), ik heb samen met iemand die er ook verstand van heeft de draai richting veranderd. Het zijn natuurlijk ook twee deuren, van zowel de koelkast als de vriezer En het onderste scharnier was gewoon heel eigenwijs. Maar wie weet hebben we toch iets verkeerds gedaan, dit kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik hoopte eigenlijk dat er iemand van Samsung zelf kon komen kijken maar ik werd eerst naar de community doorverwezen. Allemaal nieuw voor mij, maar wie weet vind ik hier een oplossing!
30-09-2022 04:13 PM - bewerkt 30-09-2022 04:16 PM
Hey Mona, @Mona-Lisa3 ,
Er is wel een reparatiedienst. Als de deur dichtvalt, kan het zijn dat ie er scheef inzit.
Hij valt niet voor niets dicht. Je kun ook kijken of de deur er wel waterpas hangt.
We zien de foto's wel.
Fijn weekend!
op 30-09-2022 04:16 PM
Bedankt voor je snelle reactie @Dick. Aha oke, goed om te weten! Ja daar heb je gelijk in, zo klinkt het wel inderdaad! Bedankt voor de tips, ik ga er dit weekend naar kijken.
Jij ook een fijn weekend!
Groetjes,
Mona
02-10-2022 09:53 PM - bewerkt 02-10-2022 10:01 PM
Goedenavond @Dick ,
Hierbij de foto's van mijn koelkast. Hij staat nog in de vakantie modus, zit nog niet veel in zoals je ziet doordat ik er nog niet woon. Ik ben nog druk met klussen! Ook ziet er nog beschermingstape e.d. op en in de koelkast.
Weet jij misschien of het hoort, dat de deur dichtvalt of hoort de deur echt open te blijven staan als je de koelkast opent?
Fijne avond!
Groetjes Mona
op 03-10-2022 10:26 AM
op 04-10-2022 08:29 AM
Hoi @Mona-Lisa3 , goedemorgen.
Bedankt voor je berichtje en de foto's! Het is natuurlijk erg onhandig als de deur van je koelkast niet goed open blijft staan. Controleer of deze niet iets naar achter helt, maakt dit geen verschil dan zullen de deuren opnieuw geplaatst dienen te worden.
Omdat wij verder geen opties of mogelijkheden hebben om een deur andersom te plaatsen kunnen wij hier ook geen serviceverzoek voor aanvragen. Wellicht dat een lokale witgoed verkoper wel de mogelijkheid heeft om na te gaan of de deuren goed zijn geplaatst.
Groeten,
Martijn
op 08-10-2022 10:07 AM
Goedemorgen Martijn,
Bedankt voor je reactie. De koelkast helt niet naar achter en alles staat waterpas. Afgelopen woensdag heb ik alles nog extra gecontroleerd. Ik heb ook nog een filmpje gemaakt Wie weet hoort het er wel bij en ben ik abuis. Het is lastig!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom er geen service is vanuit Samsung zelf. Naast een koelkast heb ik ook nog een wasmachine, stofzuiger en een tv gekocht. Hopelijk krijg ik daar geen problemen mee want tot nu toe vind ik het een vreemde/ onhandige manier van service verlenen. Ondanks dat jullie allemaal aardig en behulpzaam zijn Ik denk niet dat een lokale witgoed verkoper mij kan helpen, tegenwoordig bestaan die bijna niet meer. Dit zou dan meer om een BCC of een Mediamarkt gaan.
Nogmaals bedankt voor je reactie en een heel fijn weekend!
Groetjes,
Mona