op 03-12-2020 05:44 PM
Hallo,
Ik ben op zoek naar informatie waardoor ik beter kan bakken in mijn combimagnetron. Ik begrijp het principe van de heteluchtoven niet helemaal. Er is geen sprake van onder- en bovenwarmte, door de ventilator wordt de hete lucht door de oven geblazen. Betekent dit dat de temperatuur overal in de oven hetzelfde is? En zo ja, waarom zijn er dan 4 niveaus voor de ovenfunctie?
Wat ik graag wil weten is, hoe kan ik bepalen op welk niveau ik welk baksel neerzet. Bijvoorbeeld een zelfgemaakte pizza, cupcake of een brood.
Heeft iemand ervaring en/of antwoorden?
Alvast bedankt!
op 04-12-2020 04:08 PM
Welkom op de Samsung Community. Bij het gebruik van de hetelucht stand is de temperatuur in de gehele oven gelijk, Je kunt dan zelf bepalen op welk niveau de bakplaat of rooster wordt geplaatst. In de handleiding staan verschillende recepten en manieren om gerechten te bereiden. ook bij de recepten in de verschillende kookboeken staat vaak aangegeven welke stand het meest geschikt is voor het recept.
Eet smakelijk alvast en een goed weekend,
Martijn
op 28-06-2022 09:27 PM
Beste medewerkers, kunt u mij vertellen welke stand en graden ik burritos kan opwarmen? In een combi magnetron samsung? Ben de handleiding kwijt🙈groetjes Angelique
op 30-06-2022 01:15 PM
Hi @Members_Dwdf2C2,
Je reageert op een oud topic. Als je vragen hebt over het gebruik van jouw combimagnetron dan kun je het best contact opnemen via één van onze servicekanalen (WhatsApp of Messenger) of een nieuw topic openen: Help&Contact Us | Samsung Nederland.
Groetjes,
Esma
op 01-12-2023 09:46 PM
op 04-12-2023 08:55 AM
Hi @bosjes123, goedemorgen.
Wat is het modelnummer van jouw combimagnetron? Het grill-element wordt ook gebruikt om de lucht te verwarmen.
Groeten,
Martijn