op
22-09-2021
12:26 PM
- laatst bewerkt op
23-09-2021
04:48 PM
door
Tessa
al meer berichten over ongeveer hetzelfde onderwerp.
Recent een nieuwe wasmachine gekocht (WW80T936ASH/S2). Nu 1 maand oud.
vanaf het begin de melding bij aanzetten dat de wasverzachter moet worden bijgevuld terwijl er genoeg in zit.
Bij de telefonische helpdesk wordt gezegd dat de "wasmachine het toch gewoon doet" en dat er dus geen actie op wordt ondernomen. Fascinerend...
Ik neem aan een probleem met de sensor of software. Zou moeten kunnen worden opgelost?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-11-2023 08:20 AM
Hi @Sannee, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet handig. Wanneer je de container met water vult, wordt er dan wel 'wasverzachter' gedoseerd? Maakt het nog verschil welk wasprogramma je selecteert?
Wanneer dit ook geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine dan aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
22-09-2021 01:39 PM - bewerkt 22-09-2021 01:43 PM
Ga het even navragen voor je. Is je wasverzachter misschien te dik? Misschien wat verdunnen om te testen of dat helpt?
Hou dit topic even in de gaten:
op 17-10-2022 07:08 PM
Sinds 4/5 wasbeurten heb ik nu ook een melding dat wasverzachter moet worden toegevoegd terwijl deze vol is. Schoonmaken bijvullen etc. geeft geen verschil. Moet ik een afspraak maken met een monteur?
op 19-10-2022 10:09 AM
Hi @Members_hU46IFL, goedemorgen.
Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? En heb je de wasmachine ook al eens gereset? Loopt de container wel door als je deze vult met water?
Groeten,
Martijn
op 06-01-2023 10:33 AM
Beste Martijn,
Is inmiddels er een oplossing voor de melding dat er wasverzachter moet worden bijgevuld terwijl die er voldoende inzit?
op 09-01-2023 01:30 PM
Uiteraard blijven wij ook niet stilzitten en zal er regelmatig een update worden uitgerold om de gebruikerservaring te verbeteren! Wat is het typenummer van jouw wasmachine? Heb je ook ingesteld op de wasmachine dat er wasverzachter gebruikt kan worden? Als je de tank vult met water loopt deze dan wel leeg?
Groeten,
Martijn
op 05-10-2023 03:45 PM
goedemiddag,
Ik heb hetzelfde euvel, maar ik heb ook al een paar keer een ringetje verloren dat aan de achterkant zit bij de doorlaat, 1 teruggevonden, 1 x zelfs een gehele nieuwe waslade ontvangen, maar dan nog hetzelfde probleem.
Ben verder super tevreden over het gebruik en de mogelijkheden van de machine, maar bij een volgende aankoop, zal ik toch heel goed nadenken of ik dit nog wil.
Ik negeer het steeds, dus skip de melding en ga gewoon door met mijn programma, maar het blijft irritant, heel jammer!!!
groeten,
Linda
op 05-11-2023 09:34 AM
op 07-11-2023 08:20 AM
Hi @Sannee, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet handig. Wanneer je de container met water vult, wordt er dan wel 'wasverzachter' gedoseerd? Maakt het nog verschil welk wasprogramma je selecteert?
Wanneer dit ook geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine dan aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 10-01-2025 01:34 PM
Hier precies hetzelfde probleem, alles al geprobeerd. Maar niks helpt. Bovendien dosseert hij ook niet (volgens mij)
Ik zou hier nooit meer voor kiezen. Het is niet prettig omdat je het niet controleren.