Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

amsung WW70K5400WW AddWash start telkens opnieuw met centrifugeren

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2021 08:03 PM)
397 Weergaven
SophieDeHaas
First Poster
Opties

Mijn samsung addwash draait het programma dagelijkse was af tot ongeveer 4 minuten voor de eindtijd( hij cenrrifugeert dan), vervolgens springt de tijd rerug naar 14 minuten en begint het centrifugeren weer opnieuw. Hierdoor is de machine nooit klaar, soms gebeurt dit wel 3 of 4 keer. Hoe kan dit? 

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SophieDeHaas, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community!

Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Voltooid de wasmachine wel de andere wasprogramma's? En ervaar je dit ook als je minder wasgoed wast met het programma Dagelijkse Was?

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SophieDeHaas
First Poster
Opties
hoi martijn,

op andere programma's doet hij het ook. gister nog 2 min resterend bij babykleding programma en sprong hij terug naar 15 min. ik doe et nooit superveel was is. ik weet niet wat ik verder kan proberen. ik heb hem nu beide keren uit gezet en gewacht tot het slotje eraf ging, de was is dan ook goed gecentrifugeerd en niet heel nat meer. laatst bij toerental 1200 ipv 1400 volgens mij wel normale programma gedraait, maar toen kwam de was er nog flink nat uit. wat stel je voor wat ik nog kan doen?

groet sophie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de wasmachine ook al eens opnieuw gekalibreerd? 

Houd de Temperatuur-knop en Uitgesteld Einde gelijktijdig voor 3 seconden ingedrukt om de Kalibratie-modus te starten. Het bericht “Cb/Clb” verschijnt op het display en druk op start.

De wasmachine gaat zichzelf dan opnieuw ijken. Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes