Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Amerikaanse koelkast RS68A8832S9 werkt niet meer na stroomonderbreking

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2024 03:42 PM)
537 Weergaven
Roos64
Explorer
Opties

Hai, wij hebben net een stroomstoring van ca. 12 uur achter de rug en onze Amerikaanse koelkast start niet meer op. Helpdesk gebeld en die adviseert de stekker er 24 (!) uur uit te trekken en dan opnieuw in het stopcontact te doen. Lijkt me niet wenselijk. Dat betekent dat de koelkast/vriezer ruim 36 uur zonder stroom is geweest... Wat nu?

De stekker eruit en er weer in heeft vooralsnog geen oplossing gebracht. 
Mvg. Roos 

0 Likes
14 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Roos64,

Bedankt voor jouw bericht en gelukkig heb je tenmisnte weer stroom in je huis. Heb je ook gecontroleerd of de stopcontact het nog doet?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Roos64
Explorer
Opties

Hi, jazeker. En ook de groepenkast … 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Roos64,

Geeft het helemaal geen teken van leven meer of brand er ergens nog een lamp of icoon?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Roos64
Explorer
Opties

Doet helemaal niks meer. Alles is inmiddels weggegooid 

0 Likes
Roos64
Explorer
Opties

Ik vind het trouwens best wel raar dat ik zo lang moet wachten eer er een monteur langs komt. Dinsdagavond (gisteren) aangemeld via Coolblue (garantie), vandaag zelf contact opgenomen, is weer alles genoteerd en ik zou een mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Nog steeds niet gehad. 
Bij een koel/vriezer had ik iets meer spoed verwacht of zie ik dat verkeerd? 
misschien ook hier niet de juiste plek om het te melden maar ik heb wel een huge probleem 😌

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Roos64,

Ik lees dat CE Repair vandaag contact met je proberen op te nemen. Laat weten of je ze hebt gesproken/gemailed.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Roos64
Explorer
Opties

Dank je wel. Ik laat het weten als ik wat gehoord heb! 

Roos64
Explorer
Opties

Ik heb inmiddels een afspraak in kunnen plannen. De eerstkomende datum is 27 juni (!). Vandaag over een week. Dan staat mijn koelkast/vriezer exact 10 dagen uit! 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Roos64,

Had je nog heel de nacht de stekker erin gelaten? Zo ja, is er nog steeds geen teken van leven verder?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes