Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Amerikaanse koelkast voert geen water toe/ijsblokjes

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2023 06:52 PM)
2429 Weergaven
Lauren94
Journeyman
Opties

Onze Amerikaanse koelkast voert geen water meer toe naar de ijsblokjes maker.

we hebben wel water uit de tap dispenser

hij gooit ook het bakje gewoon om die hoor je netjes om de zoveel tijd omdraaien… enkel voert hij dus geen water meer toe naar het bakje zelf.. maar dus wel naar de watertap… iemand enig idee? 

#koelkast #help

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Lauren94
Journeyman
Opties

Wat ik niet begrijp… ik moet nu naar een onderdeel gaan kijken, maar de gehele vraagstelling was : of er iemand ervaring heeft met het ijsblok bakje wat niet vult ( terwijl de waterdispenser wel watertoevoer heeft?!) niet meer of niet minder… dat heeft in mijn ogen 1 : niks met een model code te maken ( ja daaruit kun je opmaken om welk type koelkast het gaat en zou dus bij onderdelen opzoeken zeker nodig zijn, maar bij de vraag waarom op punt A geen watertoevoer en punt B wel niet).               En 2: ik moet nu naar een “onderdeel” gaan kijken ( wat op voorhand al duurder zou zijn dan de waarde van mijn koelkast?!) maar welk onderdeel heb jij het dan over? Want dat is mij niet helemaal duidelijk, gezien niemand hier ook maar 1 suggestie heeft gedaan qua welk onderdeel mogelijk de boosdoener zou kunnen zijn( buiten het filter ed maar die zijn allemaal op orde en recent vervangen ).

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zo'n vraag is onmogelijk te beantwoorden via een forum, daar moet een monteur naar kijken. Waarschijnlijk is er een onderdeel stuk.

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/rs21dpsm1xen.htm

Hier kun je kijken voor onderdelen. Wie weet kun je een aantal onderdelen of 1 onderdeel kopen en zelf aan de slag gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Lauren94
Journeyman
Opties

Helemaal prima Patrick ( en Dick 😉

Ik zoek het zelf wel uit, want hier kan ik precies niks mee.

0 Likes
Oplossing
Lauren94
Journeyman
Opties

Mocht er iemand ooit tegen dit probleem aan lopen, we hebben de oorzaak gevonden en dát zonder monteur🙃.

de “kop”/ toevoer van water was bevroren, dus even ontdooien en hij doet het gewoon weer ( scheelt je weer een berg geld voor “reparatie”, of een nieuwe koelkast kopen)

B9D42C15-79C2-4351-9A58-A3CE9FDEADAD.jpeg

KathleenJohan
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn amerikaanse koel-vriescombinatie.

Waar vind ik die "kop"?

Alvast bedankt.

Grts, 

Kathleen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KathleenJohan,

Bedankt voor jouw bericht. Dit zit aan de achterkant van de koelkast. Wanneer je in de handleiding van jouw model kijkt, kan je de locatie ook vinden. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager