Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraak maken voor reparatie lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 05:46 PM)
237 Weergaven
MARJAN6
First Poster
Opties

ik ben echt niet tevreden

maart 21 koop ik een wasmachine, type WW81M6420BA

de laatste 2 weken :

de deur van de wasmachine blokkeert na een wasprogramma

gebeld met de klantendienst, allerlei toetsen indrukken, wachten, wachten, wachten, krijg ik iemand aan de lijn, ik leg het uit, zij zegt probeer dit eens, ik doe het maar zonder resultaat, terug in wacht, krijg ik die mevrouw terug aan de lijn met een ander voorstel om te doen, doe ik, terug zonder resultaat, terug in wacht, ondertussen herhaal ik die laatste stap een paar keer tot het wel lukt, ik wil die mevrouw zeggen dat het gelukt is, na een kwartier heb ik dichtgelegd, echt, een kwartier wachten aan de lijn is mij echt te lang.

Ik wil een volgend programma starten, krijg ik de foutcode dC, ik bel terug, geen antwoord

de dag nadien bel ik nog eens, geen antwoord, 

na enkele dagen lukt het dan weer wel en krijg ik de mededeling dat de wasmachine zal moeten gereset worden, ik vraag of ik dat zelf kan doen. Ja hoor, even het stopkontakt uithalen voor 30 min en dan zou het kunnen lukken.

Niet dus

ik probeer een service afspraak te maken.

Via internet krijg ik een datum voor het herstel. 

Per sms krijg ik dan heel de reutemeteut opnieuw, en andere datavoorstellen. Wel staat erbij dat indien een gemaakte afspraak zonder verwittiging geannuleerd wordt, dit aangerekend wordt. Ik probeer dit te checken, onmogelijk, ik probeer te bellen, na terug een tiental minuten krijg ik te horen dat ik op een ander tijdstip moet terugbellen.....

Zeg ! ik begin het wel een beetje beu te geraken, ik wil terug een wasmachine die werkt, zo vlug mogelijk.

Blijkbaar treedt dit probleem meerdere keren op bij dit type wasmachine, hebben jullie dan geen oplossing om dit vlotter te regelen ?

hopelijk krijg ik nu een vlotte feedback !

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MARJAN6, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet handig als je wasmachine het niet meer helemaal goed doet. Heb je intussen wel een afspraak kunnen maken om de wasmachine te laten repareren? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je telefoonnummer en e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
WesleyR
Pioneer
Opties
Samsung wasmachine foutmelding dE, dE1, Ed, dC, DC1 of DC

Bij een van deze foutmeldingen sluit de deur van de wasmachine niet goed. Dit komt bijvoorbeeld doordat er wasgoed tussen de deur zit of doordat de deur niet helemaal goed is dicht geklikt. Zorg ervoor dat er geen wasgoed tussen de deur zit en stop het wasgoed goed in de trommel. Sluit vervolgens de deur zodat je een klik hoort.

Het resetten van een Samsung wasmachine is eenvoudig. Zet de wasmachine uit en haal de stekker uit het stopcontact. Na ongeveer 30 seconden kun je het apparaat weer aansluiten en inschakelen. Als er een foutmelding in het display staat, kun je voordat je de wasmachine reset het beste even hieronder kijken hoe je de foutmelding op kunt lossen. In sommige gevallen zal het nodig zijn om een monteur in te schakelen.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MARJAN6, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet handig als je wasmachine het niet meer helemaal goed doet. Heb je intussen wel een afspraak kunnen maken om de wasmachine te laten repareren? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je telefoonnummer en e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200