Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

11 piepjes om de minuut samsung koelkast model RSA1ZHMG

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2022 06:35 PM)
2228 Weergaven
anna165
Apprentice
Opties

Helppp !!! Mijn koelkast piept nu al een hele lange tijd, 11 piepjes om de minuut alsof de deuren niet goed gesloten zijn. De graden veranderen steeds en duurt ontzettend lang voor het op de gewenste temperatuur komt.Heb de koelkast helemaal ontdooit en aantal dagen uitgelaten. Heb alle deuren rubberen lijsten schoongemaakt maar het blijft gewoon piepen. Monteur heel erg duur, kan ik ergens het geluid uitschakelen ? Want het koelt en vriest wel gewoon goed.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Jeetje je zal wel helemaal gek worden daar😱 Ik heb niet zo snel een antwoord hierop maar als je de klantenservice belt dan kunnen zij wel direct en snel een antwoord aan je geven.

Telefoon

Lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00,
ook in het weekend.

Zijn nog open😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Zoole
Helping Hand
Opties
Welk type koelkast?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het type staat in de titel😉
Zoole
Helping Hand
Opties
Excuus. Scheel gelezen.
0 Likes
anna165
Apprentice
Opties
Helaas hadden zij geen antwoord wouden wel een monteur regelen maar met voorrijdkosten en maakloon per uur zou dat behoorlijk wat kosten. Er zit een klep achter de koelkast, kan ik daar het geluid niet uitschakelen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben helaas geen koelkast expert maar ik ga me best doen voor je. Ik zal het topic sowieso fowarden.

Heb je de stroom er al vanaf gehaald? Al is het maar 5 of 10 min.
anna165
Apprentice
Opties
Stroom ligt er elke dag af anders word er niet geslapen met dat gepiep om de minuut hahah
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
https://eu.community.samsung.com/t5/home-appliances/fridge-won-t-stop-beeping/td-p/1365096

Hier praten ze over exact hetzelfde probleem. Er word gezegd dat de flex zone losgekoppeld moet worden.
0 Likes