op 18-04-2020 09:48 PM
Goedendag,
Als ik de Xbox uitschakel, schakelt mijn tv zichzelf ook uit. Dit is niet de bedoeling omdat ik vaak nog Ziggo wil kijken. Bij het aanzetten staat hij dan nog steeds op de bron "Xbox" en schakelt deze zichzelf soms weer aan.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb wat zitten zoeken in de instellingen maar kan het niet vinden.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-04-2020 11:36 AM
Bedankt voor uw reactie,
Ik heb gisterenavond ook nog contact gehad met iemand van de helpdesk via Whatsapp. Inmiddels heb ik het euvel gevonden en verholpen. Blijkbaar lag het probleem bij de Xboxinstellingen en had ik daar met mijn vorige tv geen problemen mee ivm verouderd toestel. Inmiddels is het probleem verholpen. Toch bedankt voor uw reactie en geboden hulp.
Groeten
op 19-04-2020 09:20 AM
Goedemorgen @Bou3 ,
Q85R zegt me niet zoveel 😉.
Is de volledige Model Code van de tv QE55Q85RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1356.2? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Gaat het hier over de One Control Remote (Smart Remote)?
Graag hoor ik van je..
op 19-04-2020 11:36 AM
Bedankt voor uw reactie,
Ik heb gisterenavond ook nog contact gehad met iemand van de helpdesk via Whatsapp. Inmiddels heb ik het euvel gevonden en verholpen. Blijkbaar lag het probleem bij de Xboxinstellingen en had ik daar met mijn vorige tv geen problemen mee ivm verouderd toestel. Inmiddels is het probleem verholpen. Toch bedankt voor uw reactie en geboden hulp.
Groeten
op 19-04-2020 11:45 AM
Hoi @Bou3 ,
Geen dank! Bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het is opgelost!
Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne zondag!
op 02-01-2022 11:13 AM
Wat was de oplossing dan? Ik heb dat namelijk ook bij Xbox uitzetten dan gaat alles uit maar andersom ook als ik de tv aanzet gaat de Xbox aan
op 04-01-2022 02:49 PM
Hi @Donald12345, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Wat is het typenummer van jouw TV? Heb je de tip van @Bou3 ook geprobeerd en de instellingen van je X-Box gecontroleerd?
Groeten,
Martijn