Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q85r Xbox probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2020 09:48 PM)
492 Weergaven
Bou3
Student
Opties

Goedendag,

Als ik de Xbox uitschakel, schakelt mijn tv zichzelf ook uit. Dit is niet de bedoeling omdat ik vaak nog Ziggo wil kijken. Bij het aanzetten staat hij dan nog steeds op de bron "Xbox" en schakelt deze zichzelf soms weer aan. 

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?  Ik heb wat zitten zoeken in de instellingen maar kan het niet vinden.

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bou3
Student
Opties

Bedankt voor uw reactie,

Ik heb gisterenavond ook nog contact gehad met iemand van de helpdesk via Whatsapp. Inmiddels heb ik het euvel gevonden en verholpen. Blijkbaar lag het probleem bij de Xboxinstellingen en had ik daar met mijn vorige tv geen problemen mee ivm verouderd toestel. Inmiddels is het probleem verholpen. Toch bedankt voor uw reactie en geboden hulp. 

Groeten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Bou3 ,

Q85R zegt me niet zoveel 😉.

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q85RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1356.2? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Gaat het hier over de One Control Remote (Smart Remote)?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Oplossing
Bou3
Student
Opties

Bedankt voor uw reactie,

Ik heb gisterenavond ook nog contact gehad met iemand van de helpdesk via Whatsapp. Inmiddels heb ik het euvel gevonden en verholpen. Blijkbaar lag het probleem bij de Xboxinstellingen en had ik daar met mijn vorige tv geen problemen mee ivm verouderd toestel. Inmiddels is het probleem verholpen. Toch bedankt voor uw reactie en geboden hulp. 

Groeten

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Bou3 ,

Geen dank! Bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het is opgelost!

Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne zondag!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Donald12345
First Poster
Opties

Wat was de oplossing dan? Ik heb dat namelijk ook bij Xbox uitzetten dan gaat alles uit maar andersom ook als ik de tv aanzet gaat de Xbox aan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Donald12345, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wat is het typenummer van jouw TV? Heb je de tip van @Bou3 ook geprobeerd en de instellingen van je X-Box gecontroleerd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes