op 03-09-2024 03:00 PM
We hebben deze gsm gekocht midden januari en sinds 2 weken loopt er in het midden een "lijn" door.
Scherm is eigenlijk kapot .... gsm van 1200 euro na 7 maand...
Proximus winkel langs geweest. Daar zeiden ze " ga na Samsung".
Die weten dat er een probleem is met de scherm van de Flip en die leggen er een nieuw scherm op binnen de 24u.
Naar de Samsung maar daar krijgen we te horen dat het niet onder garantie valt en dat het via de verzekering van Proximus moet. We zijn de gsm wel tot 3 weken kwijt.
Als het online kijkt, zie je anders niet dan problemen met de schermen. Je zou toch denken dat Samsung zijn verantwoordelijkheid opneemt en de gsm's gewoon repareert. Maar niet dus.
Zijn hier nog mensen die het zelfde probleem hebben ? Dit zijn dure items. Je zou toch denken dat er een soort van service zou bestaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-09-2024 09:01 PM
Mijn telefoon Samsung Flip 5 is ook precies zo kapot gegaan KPN heeft zogenaamd opgestuurd voor een reparatie volgens de Meneer in de winkel hoorde ik kosteloos reparatie te krijgen omdat het binnen de garantie valt. Toestel is 11 maanden oud midden bij de vouw ontstond eerst witte lijntje tot dat het scherm op gegeven moment helemaal niks meer deed. Nu krijg ik email dat het reparatie expert heeft geconstateerd dat telefoon is gevallen naaaa ho ho zeker hij is niet gevallen precies in het midden you right het zijn zoeken na de excuses alleen om niet kosteloos te repareren of een nieuwe toestel opsturen!!!!
schaamteloos voor worden dit zoooo erg nooit meer Samsung dus weer terug naar me vertrouwde Iphone!!!!!!
op 09-09-2024 10:53 AM
jammer genoeg ga je dit conflict verliezen. Samsung neemt klakkeloos de mening van de reparateurs aan en zet de klanten voor leugenaars neer!
27-09-2024 11:09 AM - bewerkt 27-09-2024 11:17 AM
op 28-09-2024 11:40 PM
mijn mobiel werd vandaag heel warm in mijn zak toen ik hem openden draaiden me scherm ik heb me mobiel toen dicht gedaan hij bleef door gaan toen ik mijn scherm weer open Dee had ik een zwarten streep in het midden niet laten vallen of niks ook bij mijn is me aangeraden om contact met Samsungs op te nemen ook 13 maanden oud
op 22-11-2024 01:33 PM
op 26-11-2024 11:39 AM
Hallo @tja2024,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer? Ik kijk het dan intern voor je na.
Met groet,
Ajay
op 26-11-2024 11:47 AM
op 27-11-2024 06:33 PM
Nou lekkere berichten dan. Mijne ook geheel krasloos altijd een hoesje om ook. Lijkt wel of op de plek waar je hem dubbelklapt gewoon los laat ofzo. Was klein zwart streepje kon er niks meer mee bedienen na open en dicht klappen of op drukken om te proberen je code in te voeren wordt de streep breder maar je kan niks bedienen of overzetten. Scherm laat gewoon los ofzo. Heb de telefoon ook altijd dichtgeklapt. Bij een val op open scherm zou er niet op de buiglijn iets los zijn benieuwd naar de flip 6 dan
op 28-11-2024 10:06 AM
Krijg snel deskundige hulp, met toegewijde ondersteuning precies wanneer jij het nodig hebt
Ontdek meer