Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsoung account herstellen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2024 03:18 PM)
1403 Weergaven
giseledewin
Apprentice
Opties
Mijn telefoon is gestolen en mijn samsung account stuurt codes naar de gedtolen telefoon. Nu heb ik wel hetzelfde nummer om sms codes te ontvangen maar die ontvang ik niet. Ik ken mijn backup codes niet meer en ben nu al mijn gegevens kwijt. Heeft er iemand een oplossing? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Log hier eens in:

https://account.samsung.com/membership/contents/main

Kun je hier wat veranderen wat je helpt?

https://smartthingsfind.samsung.com/ Kijk ook eens hier.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
giseledewin
Apprentice
Opties
Ik heb mijn telefoonnummer kunnen wijzigen. Duurt 2 weken maar dan kan ik in iedergeval mijn gegevens weer terughalen. Bedankt voor de tip.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

En via die 2e link find my mobile als je daar inlogt zou je het toestel op afstand moeten kunnen wissen of in iedergeval uitloggen. Misschien wel de locatie zien zelfs.

giseledewin
Apprentice
Opties
Ik heb dat nadat de telefoon gestolen was gedaan en na 5 dagen was de telefoon uitgezet. Politie is ingelicht dus hopelijk kunnen zij via IMEI traceren. Ben verzekerd maar ging mij meer om mijn google account en samsung account waar ik geen toegang tot had.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het is goed dat je aangifte hebt gedaan. Met die aangifte bestaat er waarschijnlijk ook nog een mogelijkheid om het toestel onbruikbaar te maken, volledig te laten blokkeren maar ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat. Ik hoorde van de Community manager dat hier nog navraag over gedaan werd dus waarschijnlijk krijg je daar nog een bericht van.

giseledewin
Apprentice
Opties
Heb ook zoiets vernomen dat de telefoon onbruikbaar is momenteel wat mij minder zorgen baart. Het is wel vervelend dat je dan automatisch buitengesloten word van je samsung account en google account. Heeft mij een week of langer gekost om daar toegang voor te krijgen en samsung account nu pas een oplossing voor gekregen via jou. Nogmaals bedankt daarvoor.