op 18-01-2022 12:34 AM - laatst bewerkt op 17-02-2022 08:43 AM door MartijnK
Beste Samsung community,
Mijn Fold2 is binnen de Samsung Care+ garantieperiode teruggestuurd ivm het niet meer volledig openklappen van het scharnier. Daarop is de telefoon keurig opgehaald door Dynafix, welke de volgende dag een update wist te sturen. Hierin stond kort een wachten op "onderdelen", waarna de status al snel naar "Wacht op Samsung SAW" veranderd was. Helaas heb ik nog geen update van Samsung mogen ontvangen. Mijn RMA nummer is iRMADRSA17431115. Zou een van de moderators hier eens naar de status kunnen kijken?
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-01-2022 08:06 PM
Ik wilde nog even melden dat ik vandaag gebeld ben door een zeer vriendelijke mevrouw van de SAW-afdeling. Het vervangingsvoorstel heb ik geaccepteerd en de mevrouw wist me te vertellen dat het toestel niet op backorder lag - ik ben benieuwd. Voor de goede orde: telefoon is 11 januari aangemeld, de 12e opgehaald, de 13e niet-repareerbaar verklaard en de 18e kreeg ik een voorstel. Prima service. Bedankt!
op 18-01-2022 12:59 AM
op 18-01-2022 10:44 AM
op 18-01-2022 08:06 PM
Ik wilde nog even melden dat ik vandaag gebeld ben door een zeer vriendelijke mevrouw van de SAW-afdeling. Het vervangingsvoorstel heb ik geaccepteerd en de mevrouw wist me te vertellen dat het toestel niet op backorder lag - ik ben benieuwd. Voor de goede orde: telefoon is 11 januari aangemeld, de 12e opgehaald, de 13e niet-repareerbaar verklaard en de 18e kreeg ik een voorstel. Prima service. Bedankt!
op 10-02-2022 08:22 PM
MIjn Z FLip3 leek dat de screenprotector los had gelaten bij het scharnier/buigpunt. Dacht die plakken bij dynafix wel een nieuwe op. Niet dus mijn telefoon is opeens onherstelbaar beschadigd en moet nu bij Samsung SAW wachten op een omruiling.
Ik heb nu totaal geen idee wat ze gaan doen bij Samsung. Toestel is nu 5 maanden oud (een van de eerste toen)
Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg ik een nieuwe nu opgestuurd. Kan me niet voorstellen dat ze een minder toestel sturen???
op 10-02-2022 08:32 PM
op 10-02-2022 09:22 PM
Ha Patrick
iRMADRSA17466744.
Ik ben inderdaad benieuwd wat het omruilvoorstel uberhaupt kan zijn, behoudens een nieuwe flip3.
13-02-2022 02:53 PM - bewerkt 13-02-2022 02:53 PM
Vindt u dat een normale service, 1-2 weken te moeten wachten alleen op een "voorstel", terwijl op uw pagina staat dat reparaties 3 dagen duren? Ik wacht nu al 3 dagen op een email van de "exchange afdeling" en weet nog altijd niet wat dit "voorstel" gaat inbegrijpen. Maar dus 1-2 week (+levering!) kan ik zeker niet wachten. Als Samsung me echt had willen helpen hadden zij me een voucher kunnen geven en ik van MediaMarkt of ergens anders een ander toestel kunnen krijgen. Een omruil is tenslotte makkelijker dan een reparatie. Ik heb helaas de belofte van "3 dagen" geloofd, ik ga deze "fout" niet meer doen. Jammer, ik vond mijn telefoon best wel leuk maar met zo een service kan ik niets meer te beginnen.
op 14-02-2022 04:47 PM
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, het is natuurlijk niet fijn dat het allemaal wat langer duurt. Ik had je graag ook een nader bericht gestuurd echter kan ik deze procedure niet versnellen. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Zodra je een omruilvoorstel hebt ontvangen en deze ook is bevestigd, ontvang je met ongeveer 10-15 werkdagen je nieuwe telefoon.
Mijn collega's van omruilafdeling zullen je zo snel mogelijk een voorstel toesturen, je kan hen enkel bereiken en contacten via de e-mail. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 15-02-2022 11:49 PM
Beste MartijnK
Ik ben nu alweer bijna 1 week verder en nog niks gehoord. Vind het wel karrig. Je gaat toch ook niet daar de dokter om vervolgens te horen te krijgen ja zal nog 2 of 3 weken duren voor we een uitslag hebben?