Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie status gewijzigd naar Samsung SAW

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2022 12:34 AM)
1069 Weergaven
jorisc90
Student
Opties

Beste Samsung community,

Mijn Fold2 is binnen de Samsung Care+ garantieperiode teruggestuurd ivm het niet meer volledig openklappen van het scharnier. Daarop is de telefoon keurig opgehaald door Dynafix, welke de volgende dag een update wist te sturen. Hierin stond kort een wachten op "onderdelen", waarna de status al snel naar "Wacht op Samsung SAW" veranderd was. Helaas heb ik nog geen update van Samsung mogen ontvangen. Mijn RMA nummer is iRMADRSA17431115. Zou een van de moderators hier eens naar de status kunnen kijken?

Alvast bedankt,

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jorisc90
Student
Opties

Ik wilde nog even melden dat ik vandaag gebeld ben door een zeer vriendelijke mevrouw van de SAW-afdeling. Het vervangingsvoorstel heb ik geaccepteerd en de mevrouw wist me te vertellen dat het toestel niet op backorder lag - ik ben benieuwd. Voor de goede orde: telefoon is 11 januari aangemeld, de 12e opgehaald, de 13e niet-repareerbaar verklaard en de 18e kreeg ik een voorstel. Prima service. Bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

SAW staat voor Service Action Work.

Het toestel viel niet meer te repareren. Je dient nu te wachten op de omruil afdeling van Samsung, die gaan jou een email sturen met een omruil voorstel. Deze email krijg je vanzelf binnen 1 a 2 weken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Wingerwallie
Explorer
Opties
Aha jij dus ook ik ook volgens mij zetten ze de boel standart in de wacht op onderdelen om tijd te winnen is namelijk bij mij ook het geval enkel andere klacht ander toestel wel zelfde firma met de zelfde info ,hoe toevallig ,ik volg hier ook ff de verloop .
Met vriendelijke groet uit Groningen'
Wingerwallie.
0 Likes
Oplossing
jorisc90
Student
Opties

Ik wilde nog even melden dat ik vandaag gebeld ben door een zeer vriendelijke mevrouw van de SAW-afdeling. Het vervangingsvoorstel heb ik geaccepteerd en de mevrouw wist me te vertellen dat het toestel niet op backorder lag - ik ben benieuwd. Voor de goede orde: telefoon is 11 januari aangemeld, de 12e opgehaald, de 13e niet-repareerbaar verklaard en de 18e kreeg ik een voorstel. Prima service. Bedankt!

bvbal79
Student
Opties

MIjn Z FLip3 leek dat de screenprotector los had gelaten bij het scharnier/buigpunt. Dacht die plakken bij dynafix wel een nieuwe op. Niet dus mijn telefoon is opeens onherstelbaar beschadigd en moet nu bij Samsung SAW wachten op een omruiling.

Ik heb nu totaal geen idee wat ze gaan doen bij Samsung. Toestel is nu 5 maanden oud (een van de eerste toen)

Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg ik een nieuwe nu opgestuurd. Kan me niet voorstellen dat ze een minder toestel sturen???

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het reparatienummer?

SAW staat voor Service Action Work. Dit is een mooi woord voor de omruil afdeling van Samsung.

Je krijgt binnen 1 a 2 weken een omruil voorstel van Samsung.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bvbal79
Student
Opties

Ha Patrick

iRMADRSA17466744. 

Ik ben inderdaad benieuwd wat het omruilvoorstel uberhaupt kan zijn, behoudens een nieuwe flip3.

Csaba87
Journeyman
Opties

Vindt u dat een normale service, 1-2 weken te moeten wachten alleen op een "voorstel", terwijl op uw pagina staat dat reparaties 3 dagen duren? Ik wacht nu al 3 dagen op een email van de "exchange afdeling" en weet nog altijd niet wat dit "voorstel" gaat inbegrijpen. Maar dus 1-2 week (+levering!) kan ik zeker niet wachten. Als Samsung me echt had willen helpen hadden zij me een voucher kunnen geven en ik van MediaMarkt of ergens anders een ander toestel kunnen krijgen. Een omruil is tenslotte makkelijker dan een reparatie. Ik heb helaas de belofte van "3 dagen" geloofd, ik ga deze "fout" niet meer doen. Jammer, ik vond mijn telefoon best wel leuk maar met zo een service kan ik niets meer te beginnen.

MartijnK
MegaStar
Opties

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, het is natuurlijk niet fijn dat het allemaal wat langer duurt. Ik had je graag ook een nader bericht gestuurd echter kan ik deze procedure niet versnellen. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Zodra je een omruilvoorstel hebt ontvangen en deze ook is bevestigd, ontvang je met ongeveer 10-15 werkdagen je nieuwe telefoon. 

Mijn collega's van omruilafdeling zullen je zo snel mogelijk een voorstel toesturen, je kan hen enkel bereiken en contacten via de e-mail. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bvbalgobind
Journeyman
Opties

Beste MartijnK

Ik ben nu alweer bijna 1 week verder en nog niks gehoord. Vind het wel karrig. Je gaat toch ook niet daar de dokter om vervolgens te horen te krijgen ja zal nog 2 of 3 weken duren voor we een uitslag hebben?

0 Likes