Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode invoeren zonder ok

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2024 09:49 PM)
21551 Weergaven
AdVermeer
Journeyman
Opties
Goede dag,

Moest m'n telefoon opnieuw installeren na een reparatie via een samsung shop. 
Via samsung switch alles overgezet van een vorige telefoon die ik kon ontgrendelen met een pincode zonder ok te hoeven gebruiken. 
Nu op de nieuw geïnstalleerde telefoon is die instelling niet meegenomen en moet ik wel ok gebruiken om ide telefoon te ontgrendelen. 
Krijg dat ook niet meer ingesteld, ook niet als ik de ontgrendeling op 'geen' zet en daarna weer opnieuw instel zou er op de scherm waar je de eerste keer de pincode in moet voeren een vinkje moeten kunnen zetten om ok niet te gebruiken. En dat staat er dan niet.
Als onderdeel van de reparatie is er one ui 6.1 op gezet. Mss heeft het daar mee te maken.

Wat moet ik doen om weer m'n telefoon te ontgrendelen met een pincode zonder ook de ok te moeten gebruiken?

Ad
0 Likes
Spring naar oplossing
37 Antwoorden
Amanda1994
Voyager
Opties
Hahaha en ik maar de vingerafdruk😂
0 Likes
jayk0001
First Poster
Opties
Als het al aangevinkt is gewoon weer opnieuw aanvinken dan werkt het:)
MteV
Pioneer
Opties
Op tablet is deze optie bij 6 cijfers al aangevinkt. Daarna heb ik weer vinkje weggehaald en direct weer aangevinkt, daarna laatste 2 cijfers weghalen en dan pas opslaan. Werkt dan bij mij.
Juulliaa
First Poster
Opties
bij mij eerst ook niet, maar k sloeg hem eerst op en wijzigde hem dan..maar je moet hem niet opslaan...dus die optie aan en uit zetten, 2 cijfers weghalen en dan opslaan
0 Likes
PeElAnKa
Journeyman
Opties

Hallo,

ik had het ook eerst niet door maar het is nochtans goed uitgelegd,

geef je 4 cijferige code gevolgd met 12 dan heb je de optie om in te loggen zonder ok (standaard is aangevinkt) ik heb deze afgevinkt en terug aangevinkt, dan in de code de 12 gewist en die vraag is ook weg maar geen probleem, ga gewoon verder , vul nu voor de 2de keer je 4 cijferige code in en ga verder, nu is je code ingesteld en zou je nu kunnen inloggen met enkel je code zonder op ok te moeten klikken

diogena
First Poster
Opties
Klopt...bij mij is het gelukt zo. Fijn..dank je wel
Oplossing
Amanda1994
Voyager
Opties
Het is me zojuist gelukt! Super bedankt!
annejet
First Poster
Opties
Bij mij werkt het helaas nog steeds niet... ik heb de Samsung a 33
0 Likes
Members_0zuqMcS
First Poster
Opties

Bij mijn A34 lukt dit ook niet meer. Na aanschaf in januari werkte dat nog gewoon. Nu na een fabrieks reset niet meer. De optie verschijnt bij een pincode van 6. Haal je een cijfer weg dan verdwijnt deze.

0 Likes
PeElAnKa
Journeyman
Opties

Goedemorgen je moet je pincode opnieuw instellen, je kan je huidige pincode gebruiken en als deze minder is dan 6 cijfers dan vul je deze zal met 12, nu heb je de optie on in te loggen zonder ok, meestal is deze aangevinkt maar je moet deze afvinken en weer aanvinken, dan wis je de 12 in je pincode de optie is dan ook weg maar geen probleem ga gewoon verder, nu herhaal je de pincode ( uiteraard zonder de 12) en ga je verder nu is jou pincode ingesteld en zou je normaal moeten inloggen zonder ok te moeten drukken, Suc6,

Mvg,

PeElAnKa

0 Likes