Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid bij openen z flip 6

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2024 10:34 PM)
1309 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Als ik mijn toestel open na een paar minuten, hoor ik een plakkerig geluid. Op Reddit kom ik meerdere soortgelijke verhalen tegen. Hier ook iemand last van? Probleem ook via WhatsApp telefonisch en fb aangekaart maar ik krijg geen reactie tot vandaag. Ik kan mijn toestel niet ruilen alleen retourneren en een nieuwe kopen ookal is hij een week in mijn bezit, ik wil niet retourneren en geld terug want dan krijg ik hem niet meer gekocht voor hetzelfde bedrag gezien de toegepaste promoties.. Als ik in een fysieke winkel iets koop en het is niet goed kun je deze zonder problemen omruilen, waarom doet Samsung nu zo moeilijk? 
0 Likes
17 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Mijn spec nummer is 93437. Ordernummer van mijn bestelling hoeft nietz die komt vandaag. Dan zet ik alles over en zal de huidige retour zenden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
En nu krijg ik dit bericht, ik heb begin vorige week al aangegeven dat ik geen gebruik meer wilde maken van de inruil, dit zou aan LOOP worden doorgegeven met spec nummer 92618...ik word al met al een beetje tureluurs van dit alles..ben normaliter erg tevreden over samsung producten maar de klantenservice....1723113498275.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Manon1974,

Ik zie dat mijn collega's van de betreffende afdeling bezig zijn jouw ticket, waaronder de retour. Over de annulering kan ik L8P het beste direct een bericht sturen. Heb je het registratienummer voor mij?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
134805 dit is ordernummer van de flip 5 inruil bij L8p
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Manon1974,

Ik heb L8P een directe bericht gestuurd.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo  Manon1974,

Had je het betalingsverzoek van L8P recent nog ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ja eind vorige week
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Manon1974,

Wanneer je hebt betaald wordt de betaling zo snel mogelijk verwerkt. Laat weten wanneer je nog tegen issues aanloopt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes