op 30-10-2024 02:23 PM
Mijn beeldscherm valt weg bij het dichtklappen. Net bij Samsung Utrecht geweest.
Toestel is nog geen 2 jaar oud maar valt niet onder garantie omdat er een klein pitje inzit.
Reparatiekosten bijna 400 euro terwijl dit echt een bekend probleem. Ik baal hier enorm van en wat valt mij dat vies tegen van Samsung.
Graag reactie hierover van Samsung
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-12-2024 04:23 PM
Hoi @Members_AKT8CSn,
Is dit inmiddels voor jou opgelost? Zo niet, dan raad ik je aan om de telefoon in de Veilige modus op te starten. Mocht het scherm in de Veilige modus niet meer uitgaan, dan kan je het beste eens met een fijne kam door jouw lijst met geïnstalleerde apps gaan. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je jouw telefoon in de Veilige modus plaatst: https://bit.ly/2ReyK2G.
Groetjes,
Alice
30-10-2024 07:25 PM - bewerkt 30-10-2024 08:02 PM
30-10-2024 08:39 PM - bewerkt 30-10-2024 08:56 PM
op 31-10-2024 05:34 PM
Is het iets wat echt te herleiden is naar de update?
Dus update gedaan en daarna direct het probleem?
Je kunt dan vragen in een samsung service store om de software er volledig opnieuw op te zetten. Dit kan je een scherm reparatie besparen.
Houd er wel rekening mee dat je vooraf een goede back up maakt want de kans is groot dat je alles kwijt raakt en opnieuw in moet stellen.
Als je verder weg woont is het geen gek idee om eerst te bellen of ze dit voor je kunnen doen!
op 23-12-2024 01:46 PM
Blijkbaar is dit toch een veel voorkomende probleem na de laatste update. Ook mijn flip4 heeft sinds vandaag het zelfde probleem. Paar dagen geleden de nieuwe update gedownload en nu gaat hij ook uit na het dicht doen van de flip. Vind dit echt heel erg slechte zaak. Best een dure telefoon en dan dit na nog geen ander halve jaar.. Wat gaat hier aan gedaan worden door Samsung zelf?
op 31-12-2024 04:23 PM
Hoi @Members_AKT8CSn,
Is dit inmiddels voor jou opgelost? Zo niet, dan raad ik je aan om de telefoon in de Veilige modus op te starten. Mocht het scherm in de Veilige modus niet meer uitgaan, dan kan je het beste eens met een fijne kam door jouw lijst met geïnstalleerde apps gaan. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je jouw telefoon in de Veilige modus plaatst: https://bit.ly/2ReyK2G.
Groetjes,
Alice
op 31-01-2025 02:38 PM
Beste,
Hier ook hetzelfde probleem en hersteld onder garantie 11 maanden geleden en nu terug hetzelfde probleem. Samsung komt niet meer tussen omdat de garantieperiode nu ondertussen verlopen is. Voor mij momenteel geen Samsung meer! Met mijn laatste 3 smartphones voor de Z FLIP4 had ik telkens net buiten de garantieperiode telkens defecte schermen. Dit mag toch niet gebeuren voor een A-merk en het waren allemaal flagship smartphones: S8, S9 en S20+.
Blijf weg van Samsung!
Mvg.