Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij beschermen 85% opladen nu 80%?

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2024 09:37 PM)
1108 Weergaven
Lexi0040
Journeyman
Opties
Sinds vandaag is de instelling batterij beschermen laden tot 85 % ineens 80? Waarom? En hoe en wanneer is het veranderd en waarom? Is niet anders in te stellen meer dan 80% 💀
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is inderdaad veranderd ja.

Als je velen jaren met een toestel wilt doen dan moet je zorgen dat je batterij niet onder de 20% komt en niet boven de 80%. Buiten deze waardes slijt de batterij namelijk veel sneller dan binnen deze waardes.

Zelf heb ik het uitstaan, ik laad altijd tot 100% en heb nooit problemen.1717573858664_1717573858656_0.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LillyMarijeRb
Pathfinder
Opties
Onder de 20% lukte mij alleen in het begin.
Tot 80% lukt wel!
Iemand met een A55 heeft na 3 dagen nog 47% en vindt het raar dat ik iedere dag moet opladen.
Ik kijk ook YouTube, enzo.🤣
Toen ik mijn A54 net had deed ik er wel ook een paar dagen mee!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LillyMarijeRb,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit gebeurt wanneer alles up-to-date is kunnen wij anders ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LillyMarijeRb
Pathfinder
Opties
Hi,

Bedoelde dat ik eerst 20% - 80% probeerde aan te houden maar dat ik soms door alles waar ik mee bezig ben meestal rond 15% mijn telefoon in de lader doe.
En heeeel soms gaat 'ie nog leger.
En opladen doe ik maar tot 80% voor de batterij.
Alleen op vakantie laad ik 'm tot 100% op!
0 Likes
LillyMarijeRb
Pathfinder
Opties
Maar de persoon die na 3 dagen nog 47% heeft zit denk ik weinig op zijn telefoon.
Al moet ik zeggen toen ik m'n A54 net had deed ik er ook dagen mee.
Heb mijne nu al bijna een jaar!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie LillyMarijeRb,

Het gebruik van de Youtube app kan veel stroom in beslag nemen, vooral als je meerdere filmpjes kijkt. Wellicht heeft de betreffende persoon ook roaming uit staan en is het verbonden via Wi-Fi.

Zoals eerder vernoemt kan je nog een "Hulp op Afstand" service aanvragen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes