Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Back-up veilige map

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2024 07:26 AM)
2688 Weergaven
BernyBoss
First Poster
Opties

Hoe een backup van veilige map maken ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Zowel via de Galerij als de Mijn Bestanden app kun je alles verplaatsen uit de veilige map. Dan is al je data in iedergeval veilig en kun je het vanuit de normale omgeving overzetten naar een externe locatie, usb opslag / computer ect. 

De apps zou ik nooit backuppen altijd opnieuw downloaden en instellen als je een nieuwe omgeving begint. 

Het kan ook met SmartSwitch maar daar is wel een klein risico aan verbonden. Het internet staat vol verhalen over SmartSwitch waarbij er ernstige fouten zijn opgetreden, persoonlijk heb ik ook negatieve ervaringen met deze app dus ik ga het je ook absoluut niet aanraden.

Het beste blijft om het handmatig te doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Zowel via de Galerij als de Mijn Bestanden app kun je alles verplaatsen uit de veilige map. Dan is al je data in iedergeval veilig en kun je het vanuit de normale omgeving overzetten naar een externe locatie, usb opslag / computer ect. 

De apps zou ik nooit backuppen altijd opnieuw downloaden en instellen als je een nieuwe omgeving begint. 

Het kan ook met SmartSwitch maar daar is wel een klein risico aan verbonden. Het internet staat vol verhalen over SmartSwitch waarbij er ernstige fouten zijn opgetreden, persoonlijk heb ik ook negatieve ervaringen met deze app dus ik ga het je ook absoluut niet aanraden.

Het beste blijft om het handmatig te doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties

Het maken van een back-up van gegevens naar Samsung Cloud wordt niet langer ondersteund. Als u echter al eerder een back-up van gegevens heeft, kunt u deze nog steeds vanuit de cloud herstellen.

Screenshot_20240113_102623_Secure Folder.jpg

Er kan echter met Smart Switch een back-up van de Secure Folder-app worden gemaakt op een extern apparaat.

https://r1.community.samsung.com/t5/support/how-to-backup-secure-folder/td-p/21381702

Screenshot_20240113_104213_Smart Switch.jpg

0 Likes