Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

automatisch slapen/automatic sleep: foute boel, meteen uitzetten!

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2021 10:31 PM)
10457 Weergaven
MarvinR
Student
Opties
ik ben er zojuist achter gekomen dat de functie in batterijbesparing die automatisch ongebruikte apps in slaapstand zet ook apps stiekem uitschakelt.
hierbij kunnen de apps nog wel handmatig gestart worden, maar krijgen ze geen updates meer.
hierdoor kan het gebeuren dat je zonder het door te hebben een oude onveilige versie van een app gebruikt.
helaas zitten automatische slaap en automatische diepe slaap aan de zelfde optie verbonden, waardoor je deze batterijbesparende functie helemaal uit moet zetten.

je kunt onder app beheer filteren op "uitgeschakeld" om een lijst te zien van apps die hierdoor geen updates meer ontvangen, deze staan aangemerkt als "auto-disabled" of "automatisch uitgeschakeld"
14 Antwoorden
Quradiro
Student
Opties
Top ik ga het eens proberen, echt heel irritant dat het opeens niet meer werkt
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @MarvinR,

In deze stand zullen ongebruikte apps in de sluimerstand gezet worden, dat klopt. Het is echter niet zo dat deze applicaties niet geüpdatet worden, dat gaat gewoon door als je automatisch updaten hebt ingesteld.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
MarvinR
Student
Opties
deze functie heeft 2 verschillende slaap standen.
apps in de gewone slaapstand krijgen nog updates.
maar bij mij waren er bijna 100 apps die in de diepe slaap gezet zijn.
apps die in diepe slaap zijn worden door de google play store als "uitgeschakeld" gezien, en krijgen daarom geen updates meer.
direct nadat ik de apps uit de diepe slaap gehaald had gaf de play store aan dat er zo'n 25 updates beschikbaar waren.
Begrip
Apprentice
Opties
Hoe haal je apps uit diepe slaap??
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Begrip,

Bedankt voor jouw bericht. Ga naar Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Batterij ---> Limieten achtergrondgebruik ---> 'Apps in ultieme sluimerstand'.  Klik op de App en klik daarna op Inschakelen. Laat weten of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Begrip
Apprentice
Opties
Ik heb daar ook last van. In de residentie app.
0 Likes
Begrip
Apprentice
Opties
Goede avond met Els
Mijn WhatsApp staat in de residentie app. Hoe haal ik dat weg???
0 Likes
Begrip
Apprentice
Opties
Wanneer gaat mijn WhatsApp uit resendentie
0 Likes
Begrip
Apprentice
Opties
Vreemd dat er niks aan gedaan word.
0 Likes