Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Auto handsfree houder +opladen.

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2024 10:40 PM)
466 Weergaven
Nathalie20
Journeyman
Opties
Ik heb sinds jl vrijdag de Z flip 6 ingebruikneming. Super blij mee, geweldig toestel.
Maar... ik kan de juiste houder+oplader voor in de auto handsfree te gebruiken niet vinden.
Het oplaad gedeelte van deze telefoon zit in verhouding lager
Is er een speciale via.samsung te bestellen? Ik heb nu tijdelijk een stukje.spons op de houder geplakt zodat de telefoon hoger in de houder blijft....tijdelijk hoop ik.
Ik hoor graag jullie feedback. 
0 Likes
15 Antwoorden
Nathalie20
Journeyman
Opties
Oké dank je wel. Is idd de enigste die ik ook vind.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik begrijp de vraag wel, Ik ben geen fan van zuignappen. Zoals we allemaal weten vallen die er af en toe vanaf. Wat Moiitje voorsteld via het luchtrooster is een betere optie.

Maar dat is wel gelijk een dure grap. Die ik voorstelde is een stuk kleiner. Magneetje op de flip en dat ding in het rooster. Dan kan je een goedkope lader erop aansluiten via sigaar aansluiting bijvoorbeeld.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Nathalie20
Journeyman
Opties
Ja heb wel goed nap haha maar idd goede oplossing. Thx
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Persoonlijk is dit een van de meest fijne die ik ooit heb gebruikt. Op het moment dat je je telefoon er voor houd gaat hij open en als je hem er in doet gaat hij dicht en klemt hij je telefoon.

Nathalie20
Journeyman
Opties
Ja die heb ik nu ook alleen dus niet voor flip
Ff sparen maar ik hou hem zeker in gedachten
Bedankt iig
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Die van mij kost 11 euro en mijn autolader + kabel nog eens 6 euro. En er zitten magneten bij in die 11 euro. Die plak je op de achterkant van de flip of je hoesje. Werken perfect.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick