op 03-01-2023 09:07 AM
Op 3 november 2022 een Galaxy Z Flip 4 gekocht ... na een maand verschijnt er plots een felgele lijn over de volledige lengte van het opengevouwen scherm en daarna aan de boven- & onderkant van deze lijn zwarte vlekken ...
Binnen gedaan bij Proximus shop in Herentals die deze onder garantie ging versturen naar hun repair center. Deze beweren dat de gsm gevallen is en rekenen 600 euro kosten aan om deze te repareren, wat wij geweigerd hebben omdat de gsm NIET GEVALLEN IS en het enige dat er mankeerde was die gele lijn en zwarte vlekken waar wij geen enkele fout aan hebben. Nu hebben wij ook een omnium verzekering lopen bij Proximus, maar wij vertrouwen het zaakje niet meer ... Een dezer dagen gaan we de gsm terug ophalen in Herentals.
Wat raden jullie ons aan ? Via die omnium ons toestel nog eens laten opsturen naar (dezelfde) reparatiedienst of komen wij bij jullie langs in een repaircentrum ?
Bedankt voor uw feedback.
op 04-01-2023 10:50 AM
Goedemorgen,
Dit is een lastige, ik ben er vrij zeker van dat bij een Samsung reparatie center er ook kosten gerekend gaan worden. Uiteindelijk kan alleen de monteur dit bepalen, ik geef enkel mijn mening.
https://bit.ly/2jwV3SJ < reparatie.
Gele lijnen ontstaan namelijk niet vanzelf, ook al als het toestel niet gevallen is zoals jij zegt. Er kan altijd wat mee gebeurd zijn.
op 29-09-2023 07:20 PM
het is bij mij overkomen, bij het reparatie centrum van samsung, is het toestel altijd gevallen , bij mij kwam de folie op de knik los , en had geen beeld meer , maar hij is zeker niet gevallen
op 30-09-2023 08:22 AM
Dat lijkt me echt frustrerend, maar alleen omdat het toestel niet is gevallen wil niet zeggen dat er niks mee is gebeurd. Die toestellen gaan niet zomaar stuk er moet wat mee gebeurd zijn. Misschien gestoten of iets dergelijks? heb je er een hoesje omheen?