Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Status van reparatie is onbekend.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2023 08:42 AM)
415 Weergaven
Familie de vries
Journeyman
Opties

Ken je dat? Je maakt iets mee, je gaat op zoek naar informatie en leest dan allemaal rode vlaggen?

Ik ga hier de zware frustratie en eigenlijk woede van mij afschrijven.

Eind vorige maand trek ik de Flip 4 uit mijn zak. Niks bijzonders, alleen deze keer begroet een loskomend scherm in de vouw mij.  Grandioos, het is weer zo ver. Na de laatste drie keer hetzelfde met de flip 3 gehad te hebben (uiteindelijk upgrade naar 4) is het duidelijk welk probleem mij treft. Screenprotector laat los, scherm gaat ongemakkelijk geluid maken en uiteindelijk barst/kraakt het. En ja hoor, zo geschiedde.

Dus ik laat hem ophalen door samsung (Dynafix/DrPhone neemt de opdracht eigenlijk aan).
Het toestel vertrekt, ik krikg een bon en sindsdien. HELEMAAL NIETS. Van de beloofde 'binnen drie werkdagen je telefoon terug' komt er helemaal niets terecht. Geen mails, geen updates, geen enkel contact voor meer dan twee weken. De Samsung whatsapp hulplijn? Die zal je aanraden om met Dynafix te bellen. Bel je met Dynafix, dan sta je minimaal een uur in de wachtrij. Ik ben dat na 3x (dat is 180 minuten lang in de wachtrij terwijl je elke 10 seconden te horen krijgt dat alle werknemers in gesprek zijn, om gek van te worden!) helemaal zat, omdat ik nog steeds niemand heb kunnen spreken.

Onmetelijke frustratie dus, vooral door het gebrek aan inzicht en onmogelijkheid tot contact. Vorige keren was de combinatie van samsung/dynafix een stuk beter, met duidelijk emails, heldere opties en snelle respons.

Helaas, wat begon als een simpele schermreparatie is verworden tot een zaak waar je grijze haren door vermenigvuldigen. De Galaxy Z Flip4  blijft één van de coolste telefoons die ik heb gehad, maar is de frustratie bij lange na niet waard.

Voor nu, het grote zwarte gat. Geen idee wat er aan het gebeuren is, geen idee hoe men mij op de hoogte gaat houden, geen mail met melding van mijn klacht, geen online status om te volgen. Mijn telefoon moet nog 'aankomen bij de engineer' Alleen maar zorgen wanneer mijn toestel terug gaat zijn en of het zelfs nog terug zal komen want waar in godsnaam is het beland.

In elk geval... ik snap niet hoe zo'n grote fout kan gebeuren.
Dat is eigenlijk totaal ongezien en werkelijk schandalig. Ik ben een samsung-fan. Dat durf ik wel te zeggen. En Samsung treft hier misschien ook weinig schuld. Maar onderaanemer Dynafix dus wel. Ik wil dan ook mijn ongenoegen hier uiten zodat minstens Samsung op de hoogte is van het gevoel dat hun onderaannemer teweeg brengt. Misschien bepaalt dat wel mee of er ooit een nieuw contract wordt getekend met hen. In elk geval had ik het kunnen weten... het internet staat vol met klachten over Dynafix. Volgende keer ga ik naar het service center. Sneller en ze geven je gsm niet mee aan de klant die naast jou zit te wachten.

Ik hoop intussen dat ze me op de hoogte zullen houden. Want dit is echt zo immens #çé!é"@"" . Waar en wanneer zie ik hem nog terug. Veel geld...

Mocht een samsung medewerker willen helpen, dan graag. 4269972841

0 Likes
18 Antwoorden
Familie de vries
Journeyman
Opties

Dynafix en Samsung zijn een kwalijke combinatie.  Er is weinig tot geen begrip voor de klant en vermoedelijk overtreed men hier meerdere regels van het consumentenrecht. Afgaande op de hoeveelheid klachten zou een procedure starten wellicht geen onlogische stap zijn.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Familie de vries, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Ik zal het servicecentrum ook een mail sturen met de vraag of ze dit zo snel mogelijk kunnen uitzoeken. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

Mijn excuses voor het ongemak en de overlast!

Groeten,

Martijn

Ps. Er gaat gelukkig zo veeeel meer goed dan fout echter zal dat niet snel gemeld worden 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Familie de vries
Journeyman
Opties

Ha Martijn,

Dank voor je reactie. Als het goed afloopt zal ik zeker niet vergeten dat hier te melden.

Anderzijds, zijn extreem lange wachttijden, geen contact kunnen krijgen, niet functionerende order tracking en een telefoon die vaak kapot gaat natuurlijk op zichzelf staande problemen. Ongetwijfeld zal er veel goed gaan, ik heb alleen al heel lang geen ervaring meer gehad waarin het slechter ging.

Familie de vries
Journeyman
Opties

Hi @MartijnK ik kreeg gisteren na 36 uur ook een reactie via Samsung Whatsapp. Hierin leek naar voren te komen dat mijn telefoon nooit is aangemeld. Heb je ondertussen al meer informatie? Als mijn telefoon kwijt of gestolen is dan zou ik het graag weten. En zou je duidelijkheid kunnen geven of dit dan de verantwoordelijkheid is van Samsung, Dynafix of een andere partij? Er zijn ondertussen al wat dagen voorbij en achterhalen waar het pakketje (en de inhoud!) heen zijn lijkt mij niet iets dat dagen duurt toch?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb mijn collega's gevraagd om dit na te gaan bij de afdeling logistiek en hierop heb ik helaas nog geen terugkoppeling gehad. In een vergelijkbare case vorige week bleek dat het toestel bij het verkeerde depot was afgegeven en ik vermoed dat dit hier ook het geval is. Dit is uiteraard wel goed gekomen 😇 Ik zal mijn collega's ook een reminder sturen om hier zo snel mogelijk duidelijkheid in te geven.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Familie de vries
Journeyman
Opties

Dank voor de moeite @MartijnK, ik blijf het in de gaten houden voor verdere updates.

Familie de vries
Journeyman
Opties

Ik heb het even nagevraagd bij een vriend die ervaring heeft met logistieke systemen. In principe zou elk pakket, zeker de aangetekende, non stop gevolgd moeten worden. Ook wanneer iets wordt meegegeven en wanneer er voor wordt getekend en er vervolgens niks in het warenhuis aankomt zouden hier alarmbellen automatisch moeten afgaan. Dit is standaard tegen verlies/diefstal. Ik zou graag willen weten hoe lang het duurt voor ik duidelijkheid heb.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij doen ons uiterste best om je hier zo snel mogelijk duidelijkheid in te kunnen geven. Zodra ik meer informatie heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Familie de vries
Journeyman
Opties

Hi  @MartijnK, ondertussen nog steeds geen reactie. De Samsung servicedesk via Whatsapp zit ook zonder opties en zegt niks meer te kunnen doen behalve te hopen op een goede afloop. We zitten ondertussen op de 27e en er is nog geen spoor van het toestel te vinden in kennelijk welk systeem dan ook.

Volgens de servicedesk is het toestel niet kwijt maar er is alleen niets bekend over waar het toestel is.

Een ronduit belachelijke houding als je het mij vraagt, als ik twintig dagen lang mijn sleutels niet kan vinden dan zijn deze kwijt. Je kan ze later terugvinden, maar je moet in de tussentijd een alternatief bieden.

Ik heb voorgesteld om een alternatief toestel op te sturen, als ze die van mij terugvinden kan die naar een andere 'gelukkige' klant toe. Maar dat was geen optie.

Ik heb voorgesteld om het bedrag naar mij over te maken, zodat ik niet meer aan deze soap waardige nachtmerrie van een klantenservice ervaring hoef terug te denken. Maar helaas, 0 op rekest.

Het enige dat ik voorgesteld krijg is, en dat is wat mij betreft echt geen optie, om nog langer te wachten.

Ik moet wachten zonder uitzicht op deadlines, zonder verantwoordelijkheid, zonder alternatieven, zonder enig vorm van een oplossing.

0 Likes