Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Video bestanden vanaf Samsung telefoon niet zichtbaar op tv via usb

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2023 01:31 PM)
383 Weergaven
AshM_78
First Poster
Opties
Hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende. 

Ik heb een Samsung telefoon (Fold 4) en een Samsung tv (QE55QN95A Neo QLED). Op mijn telefoon heb ik video bestanden staan in mkv format. Wanneer ik mijn telefoon met usb aansluit op mijn tv, dan kan ik de meeste bestanden van mijn telefoon op mijn tv terugvinden (foto's, videobestanden in mp4), maar de mkv bestanden zijn niet zichtbaar. 

Als ik de mkv bestanden op een externe harde schijf of usb stick zet en deze met mijn tv verbind, dan zijn de mkv bestanden wel gewoon zichtbaar en ook afspeelbaar. 

Ook als ik de bestanden vanaf mijn telefoon naar mijn tv cast via bijvoorbeeld localcast, dan werkt het ook gewoon. Bij laatstgenoemde optie is het echter zo dat het videobestand soms hapert/moet bufferen of dat de verbinding tijdens het streamen verbreekt. 

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de mkv bestanden vanaf mij telefoon via usb verbinding op mijn tv zichtbaar worden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kan je een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Mogelijk wordt de map waarin de video's op de telefoon zijn opgeslagen en/of wordt het videoformaat niet ondersteund door de tv. Ik zie ook geen video's op mijn Q9FN wanneer ik de Samsung S22+ via USB aansluit.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kan je een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes