Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds Update flip 4 november werkt mijn fitibit app niet meer .

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2022 12:54 PM)
518 Weergaven
Rhina
Apprentice
Opties
Hoi 

Na de laatste update van november op mijn Flip 4, maakt de app van Fitbit geen contact meer met mijn Horloge [fitbit charge 5)
Met fitbit alles doorlopen gereset. Maar lag niet aan de fitbit .. 

Het blijkt dus iets van de update te zijn die zorgt dat de fitbit app niet gezien worden. 

Hebben andere hier ook last van ? 
Wel al een fout report gestuurd , maar ben benieuwd of er meer zijn die dit hebben en evt niet weten waar het aan kan liggen .

Mvg Rhina 
16 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je bij het her installeren de fitbit app ook van je telefoon verwijderd en het horloge uit de bluetooth geschiedenis van je telefoon verwijderd?

Rhina
Apprentice
Opties
Alles is al gedaan .. samen net fitbit.nl. en samsun klantenservice
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rhina, goedemorgen.

Wanneer je het toestel laat scannen naar BT apparaten wordt het horloge dan wel gezien door je telefoon? En kan je het horloge wel met een andere telefoon verbinden?

Wat heb je precies geprobeerd? Heeft de app na de update ook een update gehad van de app ontwikkelaar? 

Zet je netwerkinstellingen op je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rhina
Apprentice
Opties
Hoi

Bluetooth ziet hem afwisselend soms wel soms niet ... hij synchroniseert. Wel met mijn oude samsung .

Nee na de update geen update meer gehad van fitbit .. ik heb hun ook gesproken en we hebben van alles geprobeerd maar het probleem zit echt bij de laatste update op mijn z flip 4 . Sinds dien .

Ook word steeds dw wifi uitgezet .. dus ga heel snel door mijn data heen ben ik niet echt blij mee ..

Dat netwerk instellingen ga ik later proberen ben nu aan het werk
0 Likes
Rhina
Apprentice
Opties
Hoi

Bluetooth ziet hem afwisselend soms wel soms niet ... hij synchroniseert. Wel met mijn oude samsung .

Nee na de update geen update meer gehad van fitbit .. ik heb hun ook gesproken en we hebben van alles geprobeerd maar het probleem zit echt bij de laatste update op mijn z flip 4 . Sinds dien .

Ook word steeds dw wifi uitgezet .. dus ga heel snel door mijn data heen ben ik niet echt blij mee ..

Dat netwerk instellingen ga ik later proberen ben nu aan het werk
0 Likes
Rhina
Apprentice
Opties
Hoi ik heb netwerk instellingen net ook gereset. Maar nog steeds vind de flip telefoon mijn app niet op het toestel si ds de Android 13 update
0 Likes
_Johan_
Student
Opties
Hier ervaar ik hetzelfde probleem, alles geprobeerd en de netwerk instellingen resetten werkt ook niet had ik al geprobeerd.

Zoals Rhina al aangeeft, het zit echt in de software update van Samsung. Na de update problemen met verbinden met Z Flip 3 5G.

Hoop dat dit snel wordt opgelost. Smartwatch is nu niet bruikbaar werkt wel op mijn oude Samsung (S20)
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Het is daarnaast ook belangrijk om dit te melden bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
_Johan_
Student
Opties
Dank je wel Martijn, ga dit direct oppakken 👍

Groetjes Johan