op 19-06-2023 09:18 PM
Volgens de klantenservice valt de screenprotector niet onder de wettelijke garantie. Dit is natuurlijk onterecht aangezien de protector er standaard opzit en dus geen accessoire is. Officiële klacht indienen gaat ook niet want je krijgt geen gegevens.
Zeer ontevreden dus met samsung
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-06-2023 10:02 PM
op 21-06-2023 12:19 AM
op 26-06-2023 06:34 PM
op 30-06-2023 09:13 PM - laatst bewerkt op 03-07-2023 02:50 PM door MartijnK
Eens kijken of er meer mensen zijn die de houding van Samsung beu zijn. Wetgeving is wetgeving ook voor grote bedrijven die met hun middelen proberen consumenten hun recht te ontnemen.
op 03-07-2023 02:53 PM
Hi @Gdroos, goedemiddag.
Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en uiteraard geldt de wetgeving ook voor ons 😉 Standaard heb je ook 2 jaar fabrieksgarantie op je telefoon en in het servicecentrum kunnen mijn collega's ook direct met je meekijken.
Groeten,
Martijn
op 28-07-2023 12:17 PM
Na berichten op dit forum hier had ik er een beetje schrik van... maar ik ben naar de service store in Brussel geweest met een loskomende screen protector ter hoogte van de vouw (flip 3, 8 maand oud) en daar is zonder discussie een nieuwe opgezet, binnen garantie. Het blijkt dus toch wel binnen fabrieksgarantie te vallen. Het enige dat tegen jou kan spelen is dat ze het toestel wel grondig inspecteren. Heeft je toestel ergens anders zelf aangebrachte schade heeft, dan zou dat wel eens een 'schaamlapje' kunnen zijn voor hen om de garantie te weigeren. Maar... in mijn geval... eigenlijk positieve ervaring ditmaal. In de marge, herstellingen kunnen wel erg lang duren. 3 maand eerder moest een microfoon vervangen worden (evenmin mijn schuld, ook binnen garantie). Dat zou 3 dagen duren. 3 weken later zat ik nog steeds zonder toestel.