Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Factory reset nodig bij vervanging screen protector Experience Utrecht?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2023 04:54 PM)
515 Weergaven
Lau2022
Explorer
Opties
Hallo, ik heb later deze week een afspraak bij de Experience Store in Utrecht om de screenprotector te laten vervangen voor mijn Flip 4. Surprise, heb deze nu nog geen jaar (aug 22) en opeens laat hij hier ook spontaan los in het midden.

Via klantenservice heb ik bevestigd gekregen dat dit ter plekke gedaan kan worden in 1,5 tijd. Ik hoef dus niet de telefoon in te leveren voor lange tijd.

Is het dan nog steeds noodzakelijk de telefoon te resetten/leeg te halen? Lijkt mij voor een externe reparatie omtrent screen protector vervangen dit niet nodig is? Aangezien telefoon gewoon uit kan staan?

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
0 Likes
4 Antwoorden
Lau2022
Explorer
Opties
Bedankt, ik was niet op de hoogte van deze functie. Ga het proberen, hopen dat ze hiermee akkoord gaan.
0 Likes
Lau2022
Explorer
Opties
Beetje waardeloos dan dat dit wel gepromoot wordt op een Samsung forum notabene door een medewerker? Ik lees hier zoveel tegenstrijdige informatie over kwesties mbt garantie/reperaties etc, dat het me een beetje gaat tegenstaan om trouw te blijven aan het merk op deze manier. (Zie reactie op andere topic over screen protector)
0 Likes
Lau2022
Explorer
Opties

Hi Journeyman, 

Hierbij de prijslijst per April 2023 bij de Samsung Experience Store in Utrecht, waarbij duidelijk de Onderhoudsstand wordt genoemd. Ook bevestigde de servicemedewerker dat bij dergelijke acties zoals het vervangen van de screenprotector, de onderhoudsstand gewoon prima is. Dus bij deze IMG-20230622-WA0005_1000009817_1687797324.jpg

0 Likes
Lau2022
Explorer
Opties
Dit heeft inderdaad gewerkt, bedankt
0 Likes