Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dualsim

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2021 08:45 AM)
1569 Weergaven
EYLMZ
Journeyman
Opties
Heb een samsung galaxy Z flip aangeschaft,  in de instellingen kan ik lezen over dualsim maar in de simkaart houder pas geen 2de simkaart erin . Moet ik nou een nieuwe simkaarthouder kopen om de 2de simkaart te laten werken of moet de 2de simkaart ergens anders in?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Eylmz
Ik heb het gegoogeld en in de spec van de Z-Flip staat DUAL-SIM nee. Wel staat er
Nano-sim en e-sim, dat betekent dat er maar een sim in kan en de andere is een digitale sim, zoals Jabberwock dus ook schrijft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Jabberwock
Navigator
Opties
Ik ken niet de precieze specs van de flip, maar ik denk dat de 2e sim een E-sim zal zijn.
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Eylmz
Ik heb het gegoogeld en in de spec van de Z-Flip staat DUAL-SIM nee. Wel staat er
Nano-sim en e-sim, dat betekent dat er maar een sim in kan en de andere is een digitale sim, zoals Jabberwock dus ook schrijft.
EYLMZ
Journeyman
Opties
Dus dat betekent dan als ik een E sim bestel en de andere simkaart erin doe dan dat ik dan 2 simkaarten tegelijk kan gebruiken voor in die Z flip.
0 Likes
EYLMZ
Journeyman
Opties
Thanks voor jullie opmerkingen
0 Likes
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hoe het exact werkt weet ik nog niet, ik heb dit nog niet nodig gehad.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wanneer je een nieuw eSIM abonnement afsluit bij een provider, ontvang je per mail een QR-code. Met de smartphone kun je deze QR-code direct scannen met behulp van de smartphonecamera. De telefoon herkent de QR-code en op basis van deze code wordt direct een nieuw simprofiel ingesteld.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick