Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen S9+

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2018 01:56 PM)
2234 Weergaven
Matts
Journeyman
Opties

Ik heb recent de S9+ gekocht, maar het snelladen werkt niet naar behoren met third party accessories.

Met de originele bijgeleverde oplader en een Samsung wireless charger werkt het zonder probleem.

Echter de oude quickcharger die ik had liggen niet. Eerst komt er op de telfoon 'snel opladen' maar na 10 seconden ofzo komt er op 'Opladen via kabel'. Het zelfde met mijn quickcharge powerbank. Beide zijn quickchare, en werkten zonder probleem met mijn oude telefoon. 

Is er ergens een lijst met merken en modellen van compatibele quickchargers en quick charge powerbanks?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Matts,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S9+!

Voor de veiligheid en volledige functionaliteit wordt aangeraden om alleen de originele Samsung-accessoires te gebruiken. Qua powerbanks zullen alle Samsung battery packs goed werken. Als je echt een ander merk wilt gebruiken, zorg dan dat de output hetzelfde is als van de meegeleverde travel adapter (staat op de achterkant van de adapter zelf, in V(olt) en A(mpère). Afwijkende getallen kunnen zorgen voor schade aan je S9+ of een niet goed functionerende quick charge. Het gebruik maken van accessoires van andere merken blijft op eigen risico, omdat Samsung de bouwkwaliteit van de accessoire vanzelfsprekend niet kan garanderen, maar door op deze waardes te letten beperk je de risico's.

Als de software twijfelt aan de veiligheid, wordt quick charge uitgeschakeld. Dus als je toch op zoek gaat naar een nieuwe accessoire, raad ik aan te kijken naar Samsung battery packs. Zo weet je zeker dat alles goed en veilig blijft werken.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hij moet ook fast charging ondersteunen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Matts,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S9+!

Voor de veiligheid en volledige functionaliteit wordt aangeraden om alleen de originele Samsung-accessoires te gebruiken. Qua powerbanks zullen alle Samsung battery packs goed werken. Als je echt een ander merk wilt gebruiken, zorg dan dat de output hetzelfde is als van de meegeleverde travel adapter (staat op de achterkant van de adapter zelf, in V(olt) en A(mpère). Afwijkende getallen kunnen zorgen voor schade aan je S9+ of een niet goed functionerende quick charge. Het gebruik maken van accessoires van andere merken blijft op eigen risico, omdat Samsung de bouwkwaliteit van de accessoire vanzelfsprekend niet kan garanderen, maar door op deze waardes te letten beperk je de risico's.

Als de software twijfelt aan de veiligheid, wordt quick charge uitgeschakeld. Dus als je toch op zoek gaat naar een nieuwe accessoire, raad ik aan te kijken naar Samsung battery packs. Zo weet je zeker dat alles goed en veilig blijft werken.

kevin-sig
Matts
Journeyman
Opties

bedankt vaar uw antwoord, echter beantwoord dit de vraag welke powerbanks compatibel zijn. Of aan welke eisen ze moeten voldoen om compatibel te zijn, met andere woorden welke output moet een powerbank hebben zodat fastcharge werkt op de S9+? 

Ik zou inderdaad een samsung powerbank kunnen kopen, enkel heeft samsung bij mijn weten geen fast charge powerbanks met een wat hogere capaciteit, die ook nog eens in een broekzak passen.  Er is er eentje van 5100mAh, maar dat vind ik persoonlijk wat weinig capaciteit...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat zegt Kevin toch? Kijk op je adapter wat er bij output staat en hou dat aan als je een powerbank gaat kopen.
0 Likes
Matts
Journeyman
Opties

Wel op de bijgeleverde adapter staat 9.0V 1.67A or 5.0V 2.0A, naar welke waarde moet ik kijken voor fast charge?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Matts
Journeyman
Opties

Dus 5V 2A? dat heeft mijn powerbank ook dus dat is blijkbaar niet de enige factor.

De powerbank in de link is 2Cm dik, dat stop je niet zomaar in je broekzak...

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hij moet ook fast charging ondersteunen..
0 Likes