Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S9 inruil actie voor xperia S

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2018 03:44 PM)
454 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Er is momenteel een inruilactie gaande van 200 euro extra bovenop de waarde van je oude gsm, als je de galaxy s9 (64 gb) midnight black koopt en wil deze graag kopen. Maar ik ben nog niet zeker of dit ook wel geldt voor mijn oude gsm sony xperia S als inruiltoestel.

Als ik via http://www.samsung.com/be/samsungrecyclage/ een offerte opmaak voor het inruilen, dan kan ik de xperia s vinden in de lijst en zie ik dat er bovenop de waarde van 0 euro nog eens 200 euro terug wordt gegeven.
Alleen vindt ik het vreemd dat de xperia s niet wordt opgelijst voor de inruil-actie, wanneer je de s9 via http://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-s9/shop/ wilt kopen en ben dus nog niet zeker of ik wel degelijk de 200 euro kan ontvangen als ik de S9 koop.

Iemand die een idee heeft? Alvast bedankt. 

Furkan

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mediamarkt toestellen komen gewoon in aanmerking voor de promotie, en als jij Sony bij de lijst staat voor de offerte dan neem ik aan dat prima is toch? Dus je kan hem gewoon bij Mediamarkt kopen en de promotie indienen. Controleer alleen of de EAN codes overeenkomen met die in de algemene voorwaarden. Zo niet dan kan je het toestel vast wel retourneren.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Furkan,

Ik heb net ook op je privéberichtje gereageerd, en ik had beloofd dit topic ook nog aan te vullen voor de volledigheid.

Je kunt je gewoon registreren voor de €200 extra inruilwaarde, ook als het toestelbedrag €0,- is en het toestel niet in de lijst staat van de Shop. De Shop hanteert namelijk andere toestellen voor de directe korting dan de inruilactie zelf.

Ik wens je alvast superveel plezier met je nieuwe Galaxy S9 en als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mediamarkt toestellen komen gewoon in aanmerking voor de promotie, en als jij Sony bij de lijst staat voor de offerte dan neem ik aan dat prima is toch? Dus je kan hem gewoon bij Mediamarkt kopen en de promotie indienen. Controleer alleen of de EAN codes overeenkomen met die in de algemene voorwaarden. Zo niet dan kan je het toestel vast wel retourneren.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Furkan,

Ik heb net ook op je privéberichtje gereageerd, en ik had beloofd dit topic ook nog aan te vullen voor de volledigheid.

Je kunt je gewoon registreren voor de €200 extra inruilwaarde, ook als het toestelbedrag €0,- is en het toestel niet in de lijst staat van de Shop. De Shop hanteert namelijk andere toestellen voor de directe korting dan de inruilactie zelf.

Ik wens je alvast superveel plezier met je nieuwe Galaxy S9 en als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
@ KevinW en Rohit, allebei bedankt. Mijn S9 is onderweg :smiling-face: .

Als ik hulp nodig heb in de toekomst, zal ik dat hier zeker doen!
0 Likes