Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung notes s9

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2019 06:17 AM)
973 Weergaven
IreneTessa
First Poster
Opties

Sinds de update van 1 april !? Kan ik mijn beveiligde Samsung notes niet openen. De melding is..."Kan uw identieteit niet verifiëren. U heeft 0 keer onjuist uw wachtwoord ingevoerd . Probeer het opnieuw over 2283317 sec". Ik heb dus nog niks gedaan. Normaal zou ik mijn vingerafdruk ter beveiliging moeten kunnen gebruiken. 

Is dit een 1 april grap die op 2 april nog niet over is. Wat kam ik hieraan doen?

 

0 Likes
Gsneepers
Student
Opties
Super!
0 Likes
RenévanVeen
First Poster
Opties

Dag Nick, Wij hebben twee S9's en één van de toestellen heeft ook dit probleem. Al iets bekend over een oplossing? Het is toch slecht dat je niet meer bij je meest belangrijkste notities kunt en Samsung nog geen oplossing zou hebben. Dit moet Urgent zijn.

Groet, René

 

 

0 Likes
Claud4
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem na laatste software update. Mijn gewone notities heb ik, maar beveiligde notities verdwenen.....Vrijdag via chat kon ik niet geholpen worden, dus vanochtend door support gebeld met de mededeling dat ze niets voor mij kunnen doen. Algemeen probleem waar hard aan gewerkt wordt, maar wanneer het opgelost is geven ze geen antwoord op. Baal als een stekker, want hier staat juist belangrijke info in, maar moet het doen met "sorry, we kunnen niet meer voor je doen. proberen het snel op te lossen".  Dan maak je gebruik van een samsung app en dan loop je hier toch nog tegenaan. En een vaag antwoord wat vandaag de dag niet meer kan....zorg gewoon dat je dit binnen 48u weet op te lossen, maar ze zijn nu al een week verder dat de eerste meldingen zijn binnengekomen....had ik de update maar niet gedaan!

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hi! Kunnen jullie Samsung Notes opzoeken in de Galaxy Store en controleren of je de versie kunt bijwerken? Zo ja, kunnen jullie mij laten weten of het heeft gewerkt?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Gsneepers
Student
Opties

Zowel de Playstore als de app zelf zeggen dat de laatste versie is geinstalleerd.Screenshot_20190415-194540_Samsung Notes.jpg

 

0 Likes
RenévanVeen
First Poster
Opties
Ik heb nu de update gedaan van versie 102 naar versie 513 en het probleem is opgelost. Top en fijn dat alle notities weer werken.
0 Likes
Claud4
First Poster
Opties

ik heb de laatste versie al. mijn probleem is nog steeds niet opgelost!

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Fijn dat het is opgelost, René! @Claud4 Welke versie heb jij? En wanneer heb je de Store geüpdatet? 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Claud4
First Poster
Opties

513, laatste versie

0 Likes
Claud4
First Poster
Opties

alles is geupdate

0 Likes