Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Samsung Galaxy S25 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2025 02:23 PM)
405 Weergaven
WendyG91
Journeyman
Opties
Hallo allen,

Ik heb zojuist een 2de s25 ultra ontvangen ivm een pit op het scherm.
Deze heeft wederom ook een pit. Hebben meerdere dit die deze telefoon al hebben?

Het is wellicht klein, maar voor die prijs verwacht je gewoon een goed apparaat. 

Met vriendelijke groet,
Wendy

image
1ste s25 ultra had een pit rechtsboven

image
Net de 2de ontvangen. Die heeft wederom een pit. Linksboven.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @WendyG91,

Ik lees dat onze interne afdeling ermee bezig is onder ticketnummer SPEC-126597. Je was ook al door hun gecontacteerd. Ze proberen een oplossing voor jou bewerkstelen. Zo snel mogelijk nemen ze weer contact met je op. Ik monitor het ook dagelijks. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
28 Antwoorden
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Nee, ik heb geen pit op mijn SM ultra25 scherm. Misschien gaat het om een fabrieks fout of test fout. Gewoon opnieuw contact opnemen met samsung of naar 1 van de winkels van SM store gaan. Als goed is kunnen zij een nieuwe Amor glass er op plaatsen.
0 Likes
WendyG91
Journeyman
Opties
Het lijkt er op dat het onder het scherm/glas zit. Want het voelt gewoon glad aan. Ik zat zelf ook te denken aan een fabrieksfout oid. Productiefout van een bepaalde reeks.
0 Likes
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Maar in preciepe kan het ook klein beetje stof zijn. Als het glas gewoon glad voelt is er niets aan de hand. Ik snap wel dat als je er veel voor betaald dan ook iets goed terug verwacht. Maar je kan het in preciepe laten vervangen maar als er geen beschadiging is denk ik ook dat het niet veel kwaad kan. Maar op de website van SM staat dat de 25 serie allenmaal een Amor glass screen protector hebben. Dus hoef je in preciepe geen extra screenprotectors op te doen. Het kan wel, maar daarmee vertraag je wel de vinger afdruk scanner. Ik zelf heb het ook niet gedaan. Ook om dat ik van me zelf weet dat ik voorzichtig ben met me telefoon. Maar ben binnenkort zo wie zo verplan om een SM care aan te schaffen voor extra bescherming voor ongevalen. Bijv.
0 Likes
WendyG91
Journeyman
Opties
Het is geen vuil op het scherm in ieder geval. Ik doe ook altijd erg zuinig met me telefoon, maar ondanks dat ook wel eens uit me handen gegleden. En Samsung en hun goede schermen ken ik. Meteen stuk. Dus doe altijd liever nu een screenprotector er over heen. 😊
0 Likes
WendyG91
Journeyman
Opties

20250210_100705.jpg

Zou fijn zijn als ik een toestel krijg die geen problemen heeft met iets van een dode pixel of iets achter het scherm. Geen idee wat het is. Al 2x dit probleem gehad met 2 verschillende toestellen. (Online gekocht) Al 2 weken met de klantenservice aan het bellen en ze denken dat je elke keer even €1200 tot €1400 neerlegt om een nieuwe te kopen, omruilen doen ze niet meer. Krijg maar geen retourlabel toegestuurd van me 2de "beschadigde" geleverde toestel. Zaak was afgesloten, volgens de klantenservice!!!!! Gekker kan het niet worden. Als klap op de vuurpijl net gewoon de verbinding verbroken tijdens het eeuwige wachten en het inmiddels steeds irritanter wordende wacht melodietje van de klantenservice!!!!!! Wat in hemelsnaam is dit!!??? 2 weken alleen maar bezig met Samsung!!!
Fijn zo een nieuwe telefoon!!! Nog geen fatsoenlijk model in me handen gehad en ik heb alleen maar hoofdpijn!!!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je dit toestel direct bij Samsung gekocht? Zo ja wat is het ordernummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
WendyG91
Journeyman
Opties
Ja via de webshop. Dit is al het 2de toestel met dit probleem. Hiervan is het ordernr: NL250210-03338261

Hoop hiervan binnenkort een retour label voor te krijgen weer.
0 Likes
WendyG91
Journeyman
Opties
Dit is btw de foto van het huidige toestel. Vorige foto was van het 1ste toestel.IMG-20250211-WA0013_1000133641_1740050316.jpg
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Sjemig Wendy,

Jij hebt wel ongelooflijk veel pech zeg! Drie keer achter elkaar!

Ik zou, als ik bij Samsung zou werken, toch gaan twijfelen of er niets iets is met een hele batch, dit kan bijna geen toeval meer zijn.

Heel veel sterkte in ieder geval Wendy, ik ga ervan uit dat het adequaat wordt opgelost door Samsung, maar frustrerend is het zeker.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes