een week geleden
Goedemiddag,
Ik heb op 5-3-2025 een contract afgesloten, abonnement met telefoon (S25). Ik heb hiervoor gekozen omdat je de Samsung Galaxy Tablet erbij krijgt.
Toen heb ik de promotie aangevraagd, deze werd niet goedgekeurd. Vervolgens hebben jullie mij gevraagd een aantal zaken op te sturen, dat heb ik gedaan! het contact is via whatsapp gegaan.
Weer werd de aanvraag afgekeurd! weer heb ik meermaals contact met jullie gehad en aangegeven waarom dit steeds niet goed was. Nogmaals hebben jullie mij verteld een screenshot word niet geaccepteerd, het contract was niet voldoende. Ik heb contact opgenomen met KPN en gevraagd of ze alle documenten die bij mijn contract, abonnement horen NOGMAALS naar me te mailen! WEER HEB IK KJULLIE ALLES OPGESTUURD!! EN WEER NIET GEACCEPTEERD!! Ik word hier moedeloos van!!! EN ALS KLAP OP DE VUURPIJL WORD GEZEGT "HELAAS JE BENT TELAAT"
Ik heb constant mail/whatsapp contact gehad met jullie, DUS TELAAT ACCEPTEER IK ABSOLUUT NIET!! Laat dat duidelijk zijn!
Ik heb jullie HEEL VAAK GEVRAAGT waar het nog meer aan zou kunnen liggen, NIEMAND die mij erop heeft geattendeerd dat er wellicht iets niet goed is gegaan met de registratie van mijn nieuwe toestel. HIER KOM IK NU ZELF ACHTER NA HEEEEEEEL LANG BEZIG TE ZIJN GEWEEST HOE DIT NU KAN GEBEUREN EN STEEDS WORDT AFGEKEURD.
Ik vind het heel erg jammer dat dit zo gelopen is, ik jullie hulp elke keer heb ingeroepen omdat ik er niet uit kwam! Daarom wil ik als nog mijn promotie en daarbij de Samsung Galaxy Tablet ontvangen!
De juiste documenten hebben jullie als het goed is al meermaals ontvangen! Zo niet hoor ik het graag en zou ik het nog een keer opsturen! DAN GRAAG HEEL DUIDELIJK VERMELDEN WAT JULLIE NOG EEN KEER WILLEN ONTVANGEN. Dan kunnen we dit eindelijk afsluiten en kan ik EINDELIJK mij Samsung Galaxy tablet ontvangen waar ik al heel lang naar uitkijk!!!!
Ik zie graag spoedig reactie tegemoet! Alvast bedankt.
Met Vriendelijke groet,
Mike Blom
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
een week geleden
Hi @Members_UinR2ZS, bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community!
Het is begrijpelijk dat je graag wilt deelnemen aan een mooie promotie. Je zal hiervoor aan een aantal voorwaarden moeten voldoen. Als het contact al via WhatsApp is gelopen, is het handig om daar ook het contact voort te zetten. Zo loopt er ook geen informatie langs elkaar.
Uiteraard help ik je graag als er niks uitkomt! Ik heb dan wel jouw registratienummer nodig. Die zie ik dan graag tegemoet.
Groetjes,
Daphne