Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spaarstand!

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2024 03:10 PM)
610 Weergaven
Android078
Apprentice
Opties
De spaarstand van de galaxy S24 schakelt helaas niet meer terug naar het 4G netwerk wat voorheen versie wel werkte! Erg vervelend 5G is een echte accu gebruiker. De instelling staat er niet meer bij in het Spaarstand menu ik heb foutrapport in gestuurd hopelijk gaat samsung hiermee aan de slag. Bij de galaxy S22 met de recente android versie werkt de 4G wissel modus nog wel!

0 Likes
11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Ook niet meer op S22+.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Waarom zet je 5G niet gewoon uit via instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > netwerk modus. Het echte 5G is er toch nog niet dus ik zou het voorlopig op 4g zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Android078
Apprentice
Opties
Goedemorgen,
Omdat het zo niet hoort ik wil ook soms 5G gebruiken en bij spaarstand gaat alles automatisch heb niet voor niks een 5G toestel. En als 5G nog niet 100% draait dan word het nog veel erger voor de accu.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
We hebben officieel nog geen 5G, de techniek is er maar de frequentie ontbreekt nog dus het is ongeveer even snel als 4G. Er is geen toegevoegde waarde momenteel om 5g aan te hebben.

Over het spaarstand gebeuren kun je een foutrapport indienen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars er naar kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bjorn87
Navigator
Opties
Het zou wel moeten werken. Ga eens naar Apparaatonderhoud > Batterij > Spaarstand.

Als je spaarstand aan hebt staan moet je deze eerst uitzetten en dan krijg je extra opties beschikbaar. 1714057489414.jpg1714057508195.jpg
Android078
Apprentice
Opties
Dit is wat er staat hij staat er gewoon niet meer bij1714057762567.jpg
bjorn87
Navigator
Opties
Vreemd inderdaad. Op de S23 is het nog wel beschikbaar. Je zou dan alleen bij Verbindingen 5G nog uit kunnen zetten en foutrapportage sturen naar Samsung.
Android078
Apprentice
Opties
Ja bij de S22 doet hij het ook nog en bij de android versie van ik denk een 7 weken geleden deed hij het ook gewoon nog op de S24. Ik heb ook een rapport gestuurd naar Samsungs foutrapportage dus ben benieuwd
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Android078,

Is jouw toestel ook helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes