Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertraagde berichten

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2024 09:18 AM)
966 Weergaven
LInger
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe galaxy s24. Vanaf het begin komen berichten (sms) vertraagd binnen (alleen berichten, niet whatsapp/social media of andere).

Dit is erg storend als het bijv. Gaat om codes per sms ontvangen om bepaalde documenten te kunnen openen of als inlogverificatie te gebruiken.

Waar kan dit aan liggen? Het is zowel op 4G als op WiFi en spaarstand batt. Maakt ook geen verschil.

Mvg.

L.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LInger
Apprentice
Opties
Excuus voor mijn late antwoord. Ik heb de meldingen voor members uitstaan en heb hier niet meer naar gekeken. Ik heb een aantal van de bovenstaande dingen uitgeprobeerd en het lijkt opgelost. Ik weet alleen niet wat precies de oplossing heeft gebracht. Maar het werkt iig. Dus dank allen:)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LInger,

Bedankt voor jouw bericht. Gaat het om berichten van 1 bepaalde service/dienst/contact of van meerdere? Meestal heeft dit met de provider te maken maar je kan proberen het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hiervoor jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
LInger
Apprentice
Opties
Dank voor je snelle antwoord Ajay.
Wanneer ik het bovenstaande doe gaat m'n tel uit, dan weer aan en na het android logo moet ik meteen m'n pin invoeren van m'n simkaart. Ik houd de knoppen de hele tijd ingedrukt maar het komt telkens weer hierop uit.
Doe ik iets fout?
Mvg.
L.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Om het herstelmenu te openen, sluit u uw telefoon aan op een laptop. Schakel uw telefoon uit en druk vervolgens op de volume omhoog en de aan/uit-toets totdat u het Samsung-logo ziet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Als berichten via het begin al vertraagd aankomen dan moet ik toch vragen, heb je SmartSwitch gebruikt? Zo ja dan zou ik toch even aanraden om opnieuw te beginnen.

Maak een goede backup zonder SmartSwitch, dat kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

En doe hierna een fabrieksherstel.

Nadat dit is voltooid zou alles snel en direct binnen moeten komen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_70u71BY ,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Patrick geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
LInger
Apprentice
Opties
Excuus voor mijn late antwoord. Ik heb de meldingen voor members uitstaan en heb hier niet meer naar gekeken. Ik heb een aantal van de bovenstaande dingen uitgeprobeerd en het lijkt opgelost. Ik weet alleen niet wat precies de oplossing heeft gebracht. Maar het werkt iig. Dus dank allen:)
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen LInger,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_XjJj5Fl
First Poster
Opties

Dit kan je toch niet maken als bedrijf? Moet ik zo veel moeite doen om mijn telefoon gewoon te laten werken zoals die hoort? Tijd om over te stappen

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_XjJj5Fl, bedankt voor jouw bericht.

Wat is precies het probleem met jouw toestel? Is dit hetzelfde probleem als hierboven? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Daphne

0 Likes