Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update voor camera en scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2024 10:03 AM)
601 Weergaven
Amanda1994
Voyager
Opties
Wanneer komt de software update voor de s24 ultra om de bugs op te lossen?
De camera en display is echt bagger..

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Amanda1994 ,

Niemand kan dit exact met zekerheid zeggen, het komt wanneer het komt. Ik wacht er zelf ook op. Het display heeft inderdaad wat issues die opgelost moeten worden.

Wat voor camera issues ervaar je als ik vragen mag? Ik ervaar namelijk geen camera issues hier.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Amanda1994
Voyager
Opties
Klopt het display is een beetje flets.
Uhm, de frontcamera vind ik af en toe wat wazig vergeleken met mijn s22 ultra die was heel scherp!
Verder de post processing, die maakt witte dingen heel fel wit. En soms word er teveel schaduw/contrast aan de foto toegevoegd wat de foto echt verpest.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Voor de camera kun je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten. En dan met zoveel mogelijk details + voorbeeld foto's als het kan. Denk dat die wazigheid te maken heeft met het display, het display heeft nogal wat bugs erin zitten momenteel dus hoop dat die snel worden opgelost.

MaUssS90
Pathfinder
Opties
@Patrick wat vind jij van de grijstinten dan? "Comfortabel scherm voor uw ogen" staat aan. Met de S23 Ultra was het overigens niet zo grijs
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@MaUssS90 ,

Ik zie niks verkeerd behalve dat het allemaal een beetje flets is. Het komt wel goed gewoon even een update, misschien 2 updates afwachten.

Een toestel vanaf dag 1 bezitten is leuk maar vaak zijn er wel wat bugs bij de release. Meestal zou ik gewoon de eerste maand overslaan en dan pas het toestel kopen dan zijn de meeste bugs eruit. Voor nu even afwachten.

MaUssS90
Pathfinder
Opties
Een Samsung overslaan bij release? Dat ken ik niet 😆
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zeker niet overslaan maar een paar weken wachten is wel een optie. Zodat de eerste bugs eruit zijn.  Maar dit keer was het wel erg aantrekkelijk allemaal natuurlijk met early bird codes en trade in.

venlo124
Student
Opties
Ik vind dat de baterij sneller leeg gaat dan bij de samsung galaxy s23 ultra ik hoop dat die update dat ook fixt
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Ik ben ook van die mening. Als ik mijn foto's bekijk of foto's van een ander op sociale media, dan zijn de beelden gewoonweg troebel. De kleuren spatten niet van het scherm. Het is wazig. Ik ben absoluut niet tevreden met die s24+. Hopelijk komt dit terug met een update (mijn s20+ was scherper van kleur en de kleuren waren veel sterker, als ook het beeld zelf) 

0 Likes