Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte foto's na automatisch verbeteren!

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2024 12:13 PM)
378 Weergaven
Leanne46
Student
Opties
Ik heb geïnvesteerd in wederom een Samsung, en juist deze vanwege de goede camera. Echter stelt de S24 mij hierin enorm teleur. Alle foto's worden automatisch "verbeterd" na het maken van de foto en in 9 van de 10 gevallen slaat hij de plank volledig mis. Dingen worden veel te 'smooth' gemaakt en vooral met licht en donker gaat het niet goed. Foto's die naar mijn idee prima genomen zijn, worden compleet verpest door deze automatische 'verbetering'. Een foto wordt soms zelf zo donker gemaakt dat niet meer te zien is wat er op de foto staat, terwijl deze gewoon met perfect daglicht genomen is. Hierdoor heb ik al meerdere foto's moeten weggooien, want helaas is het dus niet mogelijk om de 'originele' foto's terug te halen of deze functie uit te schakelen. Heeft iemand hier een oplossing voor of kan @Samsung aangeven wanneer dit opgelost gaat worden? 
7 Antwoorden
Spo0ky
Journeyman
Opties
Vreemd hoor. Dit zou niet moeten gebeuren. Je kan automatische verbetering instellen naar minimaal in de instellingen.
Met samsung goodlock en nice shot applicatie heb je nog meer invloed op in welke mate de foto achteraf verbeterd wordt, zoals sharpening.

Ik vermoed dat als je foto's in de pro modus neemt er niet automatisch extra "verbetering" wordt ingezet.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Leanne46,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Heb je het advies van Spo0ky kunnen opvolgen. Zo nee, de Goodlock kan je van de Galaxy Store downloaden. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_WfIK8mh
First Poster
Opties

Exact dit! Met de Samsung S24 Ultra heb ik net hetzelfde probleem. Ook in veilige modus, ook na het aanpassen van allerlei instellingen... Het is enorm teleurstellend.

0 Likes
Bibi7171
Journeyman
Opties
Je moet de camera ook in standaard modus kunnen gebruiken toch? Ik wil helemaal geen verbetering.
0 Likes
Spo0ky
Journeyman
Opties
Je kan in de camera app ook de pro modus starten. (Naar rechts swipen tot je in het menu komt). In die modus kan je alles handmatig aanpassen en vind er geen naverwerking plaats volgens mij. Je kan deze modus ook naast de foto modus plaatsen zodat je die snel kan opstarten. Heb je daar iets aan.
0 Likes
Jan68P
First Poster
Opties

Ik heb het bij de s24 ultra ook maar bij de s23 ultra zijn ze wel goed.
Werken ze verschillend met de foto's?

0 Likes
Leanne46
Student
Opties
Inmiddels een tijdje verder maar nog steeds blijft dit probleem zich voordoen... iemand Inmiddels DE tip? Ik denk eraan om deze telefoon te verkopen...
0 Likes