op 20-09-2024 12:34 AM - laatst bewerkt op 23-09-2024 12:29 PM door Ajay-A
Geacht Samsung
ik heb een vraag aan u betreft service en garantie van Samsung
mijn S24 (256gb) functioneert sinds aantal weken niet en loopt vast deze is al 1 keer naar Dynafix opgestuurd geweest ter controle nu constateer ik voor de 2e keer al dat er wederom weer problemen zijn met mijn S24
ik heb gevraagd of er een andere oplossing maar helaas moet deze weer worden opgestuurd ondanks dat het al 2 keer kort achter elkaar is gebeurd
Maar mijn verzoek /vraag ik of er een andere oplossing is ?
het toestel is naar dynafix gegaan voor onderzoek /reparatie maar of ze daar goed en zorgvuldig naar gaan kijken daar heb ik me twijfels in
zou de escalatie afdeling met mijn contact willen opnemen om te kijken hoe dit opgelost kan worden
met vriendelijke groeten daniel
op 20-09-2024 09:16 AM
op 20-09-2024 06:33 PM
op 21-09-2024 08:17 PM
Wel ik heb een gelijkaardig probleem. Ze hebben niets gevonden aan mijn toestel. Normaal dat ze niets gevonden hebben , want op hun servicebon staan totaal andere mankementen dan ik had aangegeven. En ik heb dezelfde waarschuwing gekregen en tips voor het gebruik van de camera... en dat was nu juist niet het probleem. Ik heb ook zitten zoeken om meer info te krijgen, inderdaad moeilijk. Maar het is me toch gelukt om te chatten met een medewerker van Samsung. Er wordt nu onderzocht wat er is mislopen (de onjuiste gegevens op de servicebon). Dat is 1 zaak, maar daarmee zijn de problemen van mijn smartphone nog niet opgelost. Heel vervelend en stresserend...
op 23-09-2024 12:37 PM
Hallo @Members_hft9IZb,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ervaar je dezelfde issues als de eerste keer en was het al voor de tweede keer opgestuurd? Samsung heeft een reparatierecht. Wanneer het om dezelfde technische defect gaat en het na de derde keer nog niet is opgelost wordt er intern gekeken verder gekeken.
Je kan tevens bij het maken van een ophaalspraak ook, na betaling, een dagdeel uitkiezen.
Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze Service Center gaan. Je kan de issue aan mijn collega daar uitleggen en ze kunnen dan kijken welke reparaties kan helpen. Zie de onderstaande link voor de locaties en het maken van een afspraak. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 23-09-2024 12:51 PM - laatst bewerkt op 23-09-2024 05:13 PM door Ajay-A
Ajay -A
Ik denk dat u het niet helemaal snapt of wilt snappen ?
Want denkt jij dat ik en andere de hele dag gaan Wachten???
En tegen betaling ??
Wat voor nonsens is dat nou weer noen je dar service?
Afgelopen zaterdag zou Dynafix komen hele de dag gewacht helemaal niemand langs geweest de CAMERA BEELDEN heb ik!!
Dus ze moeten niet komen zeggen dat er niemand thuis was want afgelopen zaterdag zou volgens afspraak Dynalogic mijn S24 terug brengen dit was ook zo bevestigd en ik kon de koerier volgen met een link waar hij zich bevond
Graag verzoek ik dat er iemand van hogerhand of een supervisor contact opneemt met mijn en met een andere oplossing komt
Want wat een belachelijke service en communicatie hebben jullie zeg
Daniel
op 23-09-2024 06:18 PM
Bedankt voor jouw reactie,
Ik kan er misschien over heen hebben gelezen, ik lees in je bericht van zaterdag niet dat koerier niet is geweest en ik had vermeld dat je een dagdeel kan reserveren (een venster van 3 of 4 uur meestal). Als het goed is, is de koerier wel vandaag geweest.
Ik maak wel een interne melding over de geannuleerde afleveropdracht van zaterdag. Ik lees dat ze nu de moederbord hebben vervangen. Is de issue nu wel verholpen?
Met groet,
Ajay
op 23-09-2024 06:33 PM
op 24-09-2024 04:42 PM
op 30-09-2024 09:08 AM
Hallo @Members_hft9IZb,
Ik heb antwoord ontvangen van Dynalogic. Ze geven aan dat de bezorger wel voor jouw deur stond op 21 september. Ze hebben het bevestigd met een foto van jouw voordeur rond 17:40? Ben je in de mogelijkheid om de camerabeeld rond deze tijd te controleren?
Met groet,
Ajay