Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S24 defect en te snel via Dynafix terug gekomen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2024 12:34 AM)
262 Weergaven
Members_hft9IZb
Apprentice
Opties

Geacht Samsung

ik heb een vraag aan u betreft service en garantie van Samsung

mijn S24 (256gb) functioneert sinds aantal weken niet en loopt vast deze is al 1  keer  naar Dynafix opgestuurd geweest ter controle nu constateer ik  voor de 2e keer al dat er wederom weer  problemen zijn met mijn S24

ik heb gevraagd of er een andere oplossing maar helaas moet deze weer  worden opgestuurd ondanks dat het al 2 keer kort achter elkaar is gebeurd

Maar mijn verzoek /vraag ik of er een andere oplossing is ? 

het toestel is naar dynafix gegaan voor onderzoek /reparatie maar of ze daar goed en zorgvuldig  naar gaan kijken daar heb ik me twijfels  in 

zou de escalatie afdeling met mijn contact willen opnemen om te kijken hoe dit opgelost kan worden 

met vriendelijke groeten daniel

0 Likes
9 Antwoorden
MichelDR
Apprentice
Opties
Hallo, ik heb precies hetzelfde met Dynafix. Ze weigeren reparatie en hebben overduidelijk mijn probleemomschrijving niet gelezen. Ongerepareerd terug met nutteloos advies en waarschuwing dat een volgende keer opsturen kosten met zich meebrengt.

Er is ook geen telefoonnummer of een klachtenprocedure mogelijk. Dus wat moet je nu?
Members_hft9IZb
Apprentice
Opties
Hai Michel

Nou zal u eens vertellen met alles respect naar Dynafix, maar die worden door Samsung aangewezen om het na te kijken en 9 van de 10 keer doen ze aleen een software update iets wat je zelf via de laptop of computer ook kan doen maar heb vandaag bericht gekregen van Dynafix/Samsung dat me toestel gerepareerd is woensdagavond opgehaald, donderdagochtend kreeg ik bericht dat het toestel is ontvangen door Samsung/ Dynafix??? Snap jij het ?? Ik niet in iedergeval.

En inderdaad ik kan de klacht ook niet goed en fatsoenlijk omschrijven laat staan wanneer je Samsung telefonisch belt heb ik de indruk dat daar de zogenaamde klantenservice al helemaal niks doet en die WhatsApp is helemaal drama , en niet iedereen kan naar een Samsung store gaan want ze zitten overal in Nederland.

Die ophaal service van Dynalogic , daar moet je ook al hele tot halve dag thuis voor zitten.

Ben na 10 jaar Apple overgestapt naar Samsung nog nooit problemen of gezeik gehad met Apple IPhone maar dit valt echt tegen !!! Mijn S24 is van begin dit jaar en kostte veel geld dat het na een jaar gebeurd op deze manier snap en begrijp ik nog wel maar dit zo kort nu al 2 keer opgestuurd en zo snel al terug nou ik ben benieuwd
0 Likes
Morris007
Apprentice
Opties

Wel ik heb een gelijkaardig probleem. Ze hebben niets gevonden aan mijn toestel. Normaal dat ze niets gevonden hebben , want op hun servicebon staan  totaal andere mankementen dan ik had aangegeven. En ik heb dezelfde waarschuwing gekregen en tips voor het gebruik van de camera... en dat was nu juist niet het probleem. Ik heb ook zitten zoeken om meer info te krijgen, inderdaad moeilijk. Maar het is me toch gelukt om te chatten met een medewerker van Samsung. Er wordt nu onderzocht wat er is mislopen (de onjuiste gegevens op de servicebon). Dat is 1 zaak, maar daarmee zijn de problemen van mijn smartphone nog niet opgelost. Heel vervelend en stresserend...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_hft9IZb,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ervaar je dezelfde issues als de eerste keer en was het al voor de tweede keer opgestuurd? Samsung heeft een reparatierecht. Wanneer het om dezelfde technische defect gaat en het na de derde keer nog niet is opgelost wordt er intern gekeken verder gekeken.  

Je kan tevens bij het maken van een ophaalspraak ook, na betaling, een dagdeel uitkiezen. 

Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze Service Center gaan. Je kan de issue aan mijn collega daar uitleggen en ze kunnen dan kijken welke reparaties kan helpen. Zie de onderstaande link voor de locaties en het maken van een afspraak. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_hft9IZb
Apprentice
Opties

Ajay -A 

Ik denk dat u het niet helemaal snapt of wilt snappen ? 

Want denkt jij dat ik en andere de hele dag gaan Wachten??? 
En tegen betaling ?? 
Wat voor nonsens is dat nou weer noen je dar service? 

Afgelopen zaterdag zou Dynafix komen hele de dag gewacht helemaal niemand langs geweest de CAMERA BEELDEN heb ik!! 
Dus ze moeten niet komen zeggen dat er niemand thuis was want afgelopen zaterdag zou volgens afspraak Dynalogic mijn S24 terug brengen dit was ook zo bevestigd en ik kon de koerier volgen met een link waar hij zich bevond 

Graag verzoek ik dat er iemand van hogerhand of een supervisor contact opneemt met mijn en met een andere oplossing komt 

Want wat een belachelijke service en communicatie hebben jullie zeg 

Daniel

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie,

Ik kan er misschien over heen hebben gelezen, ik lees in je bericht van zaterdag niet dat koerier niet is geweest en ik had vermeld dat je een dagdeel kan reserveren (een venster van 3 of 4 uur meestal). Als het goed is, is de koerier wel vandaag geweest. 

Ik maak wel een interne melding over de geannuleerde afleveropdracht van zaterdag. Ik lees dat ze nu de moederbord hebben vervangen. Is de issue nu wel verholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_hft9IZb
Apprentice
Opties
Hai Ajay

Het is geen persoonlijke aanval naar u toe dus begrijp me niet verkeerd

Bij melden van een reparatie via Samsung die uiteindelijk door Dynafix word uitgevoerd worden en dagen voorgesteld om het toestel op te laten halen en wanneer een toestel klaar is word er ook een dag of datum aangegeven, met daarin een vermelding dat ze toestel tussen 8-18:00 of tussen 17-22:00 en ik had alleen keuze voor de gehele dag dus van 8-22:00 afgelopen zaterdag dat is heel vervelend en lastig

Een venster van 3/4 uur deze heb ik niet meegemaakt.

Het is toestel is vandaag gelukkig wel geleverd niet volgens het tijdstip zoals Dynalogic aan gaf maar ik heb het ontvangen.

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze het moederbord hebben vervangen naar mijn mening want dat was ook niet het probleem ! Dit is al de 2e meer dat ze niet naar het probleem hebben gekeken maar simpelweg een moederbord vervangen

Dus ik hoop dat issue verholpen is maar de de loop hiervan en de handelingen zijn zeer slecht en wil daar een klant een klacht over indienen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_hft9IZb,

Laat weten wanneer de klacht terug komt. 

Jouw klacht is doorgegeven aan Dynalogic. Nadat ze onze bericht hebben beantwoord neem ik weer contact met je op. We houden contact. Ik wens je ondertussen veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_hft9IZb,

Ik heb antwoord ontvangen van Dynalogic.  Ze geven aan dat de bezorger wel voor jouw deur stond op 21 september. Ze hebben het bevestigd met een foto van jouw voordeur rond 17:40? Ben je in de mogelijkheid om de camerabeeld rond deze tijd te controleren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes