Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector s24+

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2024 07:20 PM)
794 Weergaven
Mark28179
Journeyman
Opties

Goedenmiddag, Zojuist de nieuwe s24+ mogen ontvangen als vervangen van mijn oude s20+. Nu zat er op se s20+ vanuit de doos standaard een screenprotector op, zit dit ook op de s24+ want kan het niet goed zien.

Als deze er niet op zit welke raden jullie dan aan ook ivm de vingerafdruk. Zat zelf te denken aan panzerglas of spigen

Alvast bedankt

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Er zit inderdaad geen protector op. Meningen verschillen enorm.. ik heb altijd WhiteStone Dome. Ik vind dat deze het best is qua bescherming en qua vingerafdruk. Ook aangezien je dan niet met een lelijk rondje zit voor je duim.

https://www.gsmpunt.nl/screen-protectors/whitestone-dome-glass-samsung-galaxy-s24-plus-screen-protec...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mark28179
Journeyman
Opties
Dan gaan we deze maar bestellen aangezien ik bij de s20 wel eens problemen had met pantzerglas.

https://www.gsmpunt.nl/screen-protectors/spigen-optik-samsung-galaxy-s23-s23-plus-camera-lens-protec...

Heb jij nog ervaring met lens beschermers?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
lens bescherming heb je niet nodig🙂 Zonde van het geld.

Voor de WhiteStone Dome kijk je gewoon op hun YouTube kanaal hoe je het erop zet, is echt heel simpel.
Mark28179
Journeyman
Opties
Heb hem besteld samen met een transparante cover van UAG
0 Likes
Mark28179
Journeyman
Opties
Bedankt voor de info
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nice! Ik heb de Monarch Kevlar van AUG. 6 meter val protectie, misschien overkill maar beter veilig dan een risico nemen😁
Mark28179
Journeyman
Opties
De white stone dome protector is echt ideaal. Het is idd meer werk als een normale. Maar ben van mening dat deze er makkelijker op gaat als een normale zonder vloeistof eronder.
0 Likes
MSchouten
First Poster
Opties
Nu beschouw ik mezelf niet als iemand met twee linkerhanden, maar de eerste twee keer toch mislukt.. Heb nu nog 1x lijm over, third time may be the charm, maar ben toch een beetje huiverig om het nog een keer te proberen.
0 Likes