Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps laden niet of heel langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2025 09:32 PM)
192 Weergaven
BernieRensen
Explorer
Opties
Mijn vrouw heeft sinds begin dit jaar de s24, maar deze is traag.

Belangrijkste issue is dat apps heel traag zijn of helemaal niet laden, zoals o.a. de Samsung members app, buienradar, reclamefolders, Afas, Hollandse nieuwe. 

Ik zelf heb dit soms ook nog met de s25 ultra...

Niet te doen. 

Heeft iemand de gouden tip?

Mvg Bernie 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou een backup kunnen maken zonder Smartswitch en dan een fabrieksherstel doen.

Backup kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Is het toestel in het begin met Smartswitch geïnstalleerd? Dat zou de traagheid kunnen verklaren.
BernieRensen
Explorer
Opties
Smartswitch is idd gebruikt... maar dit is toch ook van Samsung zelf. Wat is de oplossing nu dan?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou een backup kunnen maken zonder Smartswitch en dan een fabrieksherstel doen.

Backup kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.