07-03-2024 03:54 PM - bewerkt 07-03-2024 03:55 PM
08-03-2024 02:10 AM - bewerkt 08-03-2024 02:28 AM
op 15-03-2024 04:56 PM
Beste Patrick,
Er word heel wat commotie gemaakt om het feit dat er nog steeds een shutter lag probleem is, waardoor als je kinderen of huisdieren hebt die bewegen, de foto's altijd bewogen zijn. Klopt dit of is dit gewoon de zoveelste roddel om deze beest van een smartphone er onderuit te halen? Ik ben namelijk erg gesteld op camera resultaten in elke modus, in elke situatie. Ik kom van een huawei p30 pro en ben al vele jaren een huawei gebruiker. Met de 30 pro was ik enorm tevreden over de camera. Jammer genoeg heeft hij het begeven en werd ik instant verliefd op de nieuwe samsung s24 ultra! Maar het is een echte mindfuck wat je allemaal leest online waardoor ik soms al schrik heb dat deze camera een downgrade is op mijn p30 pro. Wat is jouw mening daarover? De komende dagen komt mijn case aan en dan zal ik officieel de samsung S24 ultra uit de doos halen
op 20-03-2024 09:46 AM
Goedemorgen @Shana Moens ,
Ik ervaar deze issues niet. Als je weet hoe je met de camera moet omgaan kun je prima foto's maken van bewegende mensen of dieren.
Je kunt bijvoorbeeld met je vinger over de sluiterknop vegen van boven naar onderen. Dan maakt de camera tot 100 foto's supersnel, er zullen dan altijd foto's tusse zitten die niet onscherp zijn.
op 23-03-2024 02:52 PM
Beste Patrick, ik ben fotografe geweest tot mijn medische aandoeningen het niet meer toelieten.
Ik weet dus maar al te goed om met een camera om te gaan en heb wat jij benoemt ook al geprobeerd.
Het internet en facebook staat ondertussen vol van klachten op dit gebied! Enkel mensen die weten hoe ze met de foto pro modus kunnen omgaan, die lijken het wel op die manier hun kansen te verhogen omdat je dan alles zelf kan controleren. Maar een spontane foto nemen als je zelf moet weten in welke situatie en lichtomstandigheden dat je de shutterspeed op x moet zetten en de ISO op x ja dan is het spontaan moment al gepasseerd. Ik heb ondertussen hierover al een klacht neergelegd bij samsung zoals vele mij hebben aangeraden en zelf hebben gedaan. Ze stelde mee een soft reset voor. Binnen merk ik geen verschil alvast. Maar ik ga de foto's op termijn verzamelen dat ik kan bewijzen dat dit effectief een probleem is. Ik ben heel blij dat jij één van de weinige bent dat probleem niet ervaart. Hopelijk geraakt dit opgelost met de komende software updates (daar rekenen belachelijk veel mensen op die met hetzelfde zitten). Smartphones die minder kosten (bijv pixel pro) is het gewoon point and shoot en kan zelf in uitdagende situaties en slechte lichtomstandigheden haarscherpe beelden maken van bewegende huisdieren en kindjes. Hier moet samsung hun software dus ook naar aanpassen en dan is deze camera de beste. Maar Samsung speelt nog altijd op hun publiek die vooral statische foto's nemen. En dan is deze camera de ultieme camera natuurlijk. Hij kan heel veel wat andere dan weer niet kunnen. Voor alle duidelijkheid Ik ben NIET tegen samsung, ik was ook enkel een Huawei gebruiker en nooit Apple. Ik ben ook van plan deze bij te houden omdat ik er vertrouwen in heb dat samsung luistert naar de klachten en aan de hand van aantoonbaar bewijs hun software steeds verbeteren. Er komt blijkbaar binnenkort een grote software update aan voor de camera ook omdat er problemen waren volgens gebruikers (waar ze ook naar geluisterd hebben)waar ik dan nog niet op gestuit ben. Dus ze weten wel degelijk dat er nog wel wat werk aan de winkel is om dit de beste camera te noemen. Maar goed. Bij deze wachten we dus nog even af op dat gebied!
Wat ik dus ook enorm lastig vind trouwens is dat ik sinds dag 1 via mijn telefoon niet in de community kan omdat hij ook via de browser het steeds opent via mijn member app en deze geeft steeds foutmeldingen (iets met server en ook error soms) ik heb hier allemaal screenshots van genomen en foutrapport ingestuurd. Ik heb met twee diverse collega's van de klantenservice van Samsung gesproken over dit probleem via messenger en de eerste zei wat ik allemaal moest doen om het eventueel op te lossen, maar er veranderd niets, kort daarna zei ze ineens dat er die dag een probleem met de app zelf was dus dat het niet bij mij ligt. (het vreemde is dat ik dit al heb sinds ik de telefoon gebruik). De dag nadien was een andere collega zo vriendelijk om uit het niets te vragen of ik nog steeds hetzelfde probleem ervaar en liet hem de bewijzen zien, ik kreeg als antwoord dat het KAN dat er aan de app gewerkt word. KAN... Ik denk dan toch dat dit men kan navragen? Dus dit is nog iets waar ik mee zit en hoop dat dit opgelost geraakt, maar voor de rest heb ik helemaal geen klachten. Ik moet nu dus steeds naar men computer via de browser op hier in de community te kunnen.
op 26-03-2024 10:07 AM
Hallo @Shana Moens,
Bedankt voor jouw uitgebreide terugkoppeling. Had je ook de Member App opnieuw geïnstalleerd en is dit zowel op het mobiele netwerk als de Wi-Fi netwerk?
Met groet,
Ajay
op 26-03-2024 04:22 PM
Ik heb alles gedaan wat uw collega's tot nu toe gevraagd hebben. Zelfs moest ik de spatie tussen mijn bijnaam weghalen en kijken of het daarna werkten (vreemd) maar goed, ik heb dit dus zoals je ziet op 4G ook. De App is al meerdere keren verwijderd en terug geïnstalleerd. Alle stappen die ik tot nu toe netjes heb gevolgd brengen helemaal niets op. Het frustreert mij dat ik met een app van Samsung zelf problemen heb. Al de rest werkt op mijn telefoon van apps.
Ik wil dit graag opgelost zien en liefst zo snel mogelijk. Nu moet ik steeds naar mijn computer of mijn laptop boven halen om hierop te kunnen antwoorden of iets in de community te kunnen plaatsen. Ik ben niet zo mobiel vanwege mijn immobiliteit dus dit is niet zo ideaal .
MVG,
Shana Moens
op 27-03-2024 03:06 PM
op 15-04-2024 09:52 PM
op 16-07-2024 12:27 AM