Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sorteren foto’s (albums) in S24 ultra.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-02-2024 02:14 AM)
474 Weergaven
demulan
Explorer
Opties
Bij het in gebruik nemen van mijn S24 ultra heb ik (via Smart switch) de foto's van mijn oude Galaxy Note 9 overgezet. Al mijn albums - die op mijn Note 9 netjes alfabetisch gerangschikt waren - staan nu echter kriskras door elkaar, geen enkele logische volgorde meer, wat het ontzettend moeilijk maakt om foto's op te zoeken (door het grote aantal albums). 
Zelfs bij "naam wijzigen" van het album blijft die gewoon op krek dezelfde plaats staan met de nieuwe naam, wat vroeger op de Note 9 niet zo was, want die verplaatste zich dan naar de nieuwe overeenkomstige alfabetische plaats. Is dit een bug..?
Is er geen mogelijkheid om die nu op de S24 ultra terug mooi alfabetisch gerangschikt te krijgen? Want zoals het nu is is dit echt niet werkbaar..?
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @demulan,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is een erg goede feedback. Je kan via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Voor nu kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of je eruit komt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
demulan
Explorer
Opties
Hallo Ajay-A, 

Ik kan nu toch nog geen "hulp op afstand" aanvragen, vermits de (eventuele) update om dit probleem op te lossen er nog niet is..?

Het blijft dus voorlopig nog (moeizaam) verder "behelpen"...

Ik heb het probleem wel gemeld in de rubriek "vragen stellen" (een "foutrapport" opmaken lukte mij nog niet tot hiertoe..), maar ik kreeg nog geen reactie tot hiertoe (behalve van u na mijn eerste melding...waarvoor dank!)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie demulan,

Krijg je een foutmelding dan bij het opmaken van een foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
demulan
Explorer
Opties
Bedankt voor uw reactie Ajay-A.
Ik kreeg geen foutmelding, maar het lukte mij eerst niet om de Members app de toelating te geven voor "Foto’s en video's" (alhoewel ik geen foto's wenste toe te voegen) en zonder die toelating kon ik niet verder, maar dat is nu toch gelukt en ik heb het foutrapport nu verzonden.

Hopelijk komt er snel een oplossing (update?) voor het probleem, vermits ik er nu (nog) geen "hulp op afstand" voor kan aanvragen.
Met groet.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update demulan,

Hopelijk krijg je snel een reactie!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes