Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google wallet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2025 08:45 PM)
85 Weergaven
Laurenslogghe
Student
Opties
Ik kan google wallet wel gebruiken op me galaxy watch 7 maar niet op me s24 ultra kheb al paar keer de app verwijderd zonder succes en me instellen gereset ook zonder succes en berichten sturen naar samsung via watchapp maar ook zonder succes 

image

Krijg hele tijd deze melding te zien 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ,

Samsung Wallet is vanaf nu ook beschikbaar in de Benelux, echter is het nog niet mogelijk om hiermee te betalen. Wel kan je Samsung Wallet gebruiken voor o.a. boarding passes, digitale autosleutels, het opslaan van adressen en wachtwoorden en kan je wel je betaalpassen/giftcards opslaan in de app.

Hopelijk kan je nog volledig genieten van jouw S24 Ultra. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Laurenslogghe,

Bedankt voor jouw melding hierover. Was je al door mijn collega via WhatsApp verder geholpen? Zo nee, dan help ik je graag verder.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Laurenslogghe
Student
Opties
Nee
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ,

Samsung Wallet is vanaf nu ook beschikbaar in de Benelux, echter is het nog niet mogelijk om hiermee te betalen. Wel kan je Samsung Wallet gebruiken voor o.a. boarding passes, digitale autosleutels, het opslaan van adressen en wachtwoorden en kan je wel je betaalpassen/giftcards opslaan in de app.

Hopelijk kan je nog volledig genieten van jouw S24 Ultra. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Tinemien
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem bij Google wallet enkel bij mijn nieuwe Samsung s24. Op mijn oude s20 lukt(e) het wel nog
0 Likes